• شناسه خبر : 7151

مدیرعامل سازمان دارالسلام گلابچی کاشان مطرح کرد:

پسربچه 4 ماهه کم سن ترین بیمار کرونایی فوت شده کاشان

مدیرعامل دارالسلام گلابچی کاشان گفت: یک پسربچه چهارماهه کم سن ترین بیمار کرونایی فوت شده در کاشان است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، غلامعلی ساران پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 62درصد افراد فوت شده کرونایی در کاشان مرد و 38 درصد زن بوده اند، اظهار داشت: میانگین سنی فوت شدگان بیماری کرونا در منطقه کاشان هم برای زنان و هم مردان 71 سال بوده است.

وی با بیان اینکه کم سن ترین بیمار کرونایی فوت شده در کاشان یک پسربچه چهار ماهه بوده است، ابراز داشت: مسن ترین بیمار کرونایی فوت شده نیز یک پیرمرد 99 ساله بوده است.

مدیرعامل سازمان دارالسلام کاشان با اشاره به حضور نیروهای جهادی در کمک به پرسنل سازمان دارالسلام تصریح کرد: در ایام پیک کرونا 10 نیروی جهادی در مدت 20 روز به این منظور فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه همچنان تجمع و برگزاری مراسم در آرامستان های کاشان ممنوع است، خاطرنشان کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، خانواده های اموات باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تدفین در محوطه آرامستان ها توجه لازم را داشته باشند.

ساران تعداد کل متوفیان در چهارماهه ابتدایی سال 99 کاشان را 899 نفر دانست و خاطرنشان کرد: 486 مورد از این متوفیان مرد و 361 نفر زن و 52 نوزاد بوده است.

وی میانگین روزانه فوت در کاشان را در چهارماهه نخست ابتدایی امسال را هفت نفر دانست و افزود: میانگین سنی فوت مردان در کاشان در این مدت 69 سال و در زنان 73 سال بوده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *