• شناسه خبر : 13365

پروژه محور امیرکبیر تا پایان سال به اتمام می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن بخشنده شهردار کاشان ضمن اشاره به پروژه زیرگذر اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هایی که ما داشتیم و بر اساس اقدامات صورت گرفته این زیرگذر 22 بهمن افتتاح و به بهره برداری می رسد و اقدامات جانبی در این زمینه نیز پیگیری و انجام می شود.


وی ضمن اشاره به نابسامانی کارخانه ریسندگی کاشان واقع در میدان 15 خرداد افزود: مشکلات مالکیتی بین دو شرکت وجود دارد و از این رو از طرفین دعوت به عمل آمده تا برگزاری جلسات و بررسی موضوع و جوانب آن مشکلات مالکیتی این کارخانه برطرف شود و اوضاع نابسامان این کارخانه نیز ساماندهی شود.

شهردار کاشان ضمن اشاره به وجود نخاله‌های واقع در زمین‌های کارخانه ریسندگی این شهر ابراز داشت: وسعت زمین‌های این کارخانه به 10 هکتار می‌رسد و مقرر شده است هشت هکتار آن به صورت یک مجموعه کامل از سازه‌های مختلف ساخته شود و وضعیت آن به سامان برسد.

وی ضمن اشاره به عدم تکمیل کمربندی کاشان گفت: در کمربندی رینگ‌های متنوعی وجود دارد و برخی از رینگ‌ها مربوط به حوزه راه و شهرسازی است و قاعدتا از حیطه وظایف شهرداری خارج می‌شود در حالی که با این وجود بسیاری از بخش‌های آن انجام شده است و بخش ناتمام آن نیز بر اساس یک برنامه که جزء برنامه‌های بلندمدت است پیگیری و تکمیل می‌شود.

بخشنده ضمن اشاره به اجرای پروژه خیابان امیرکبیر کاشان تصریح کرد: در این پروژه حدود هشت ملک باید آزادسازی شود و ماده 9 است و تلاش‌های خود را در زمینه آزادسازی املاک این پروژه به کار می‌گیریم و قول می‌دهیم پروژه محور امیرکبیر تا پایان سال به اتمام برسد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *