• شناسه خبر : 14278

پروازهای فرودگاه کاشان از دی‌ماه از سر گرفته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن بخشنده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقف بالغ بر 22 ماهه پروازهای فرودگاه کاشان بزرگ ناشی از شیوع کرونا و نیز مشکلات زیرساختی و ناوبری اظهار داشت: فعالیت فرودگاه از دی ماه با برقراری پروازها از سرگرفته می‌شود.

بخشنده امنیه بیان کرد: پروازهای فرودگاه احمدی روشن کاشان بعد از افزون بر 22 ماه توقف با مهیا شدن شرایط و همچنین سرمایه‌گذاری شهرداری کاشان، از دی ماه سال جاری و به صورت دو روز در هفته به مقصد مشهد مقدس دوباره انجام می‌گیرد.

وی عقد قرارداد با شرکت یک شرکت هواپیمایی و انجام پروازهای این ایرلاین با نوع ایمن، مدرن و پیشرفته هواپیمای ایرباس را یادآور شد و افزود: این شرکت که پروازهای VIP آشیانه جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود.

شهردار کاشان در ادامه، فرودگاه کاشان را زیرساختی فرامنطقه‌ای و متعلق به 18 شهر همجوار از جمله کلانشهر قم قلمداد و تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند علاوه بر رونق اقتصادی و گردشگری برای خطه سیلک، موجب افزایش مسیرهای پروازی به مقصدهای گوناگون نظیر قشم، کیش، شیراز و اهواز از مبدأ فرودگاه کاشان باشد.

بخشنده امنیه همچنین ابراز داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته فرودگاه کاشان در زمره فرودگاه‌های مرز هوایی کشور قرار گرفته و مردم کاشان شاهد برقراری پروازها به عتبات عالیات از مبدأ این فرودگاه خواهند بود.


    حجت
    (0) (0)

    حجت

    دسامبر 7, 2021

    خداقوت به شهردار محترم! به امید اینکه نام کاشان به همت بلند مردان و همکاری مسئولان در منطقه و ایران بدرخشد. همه باید شهرداری رو یاری کنن که بتونه از بار مالی سنگین فرودگاه داری سربلند بیرون بیاد و افتخارش برای شهر پایدار بمونه. ان شاء الله همه اختلاف و کج سلیقگی ها رو به نفع پیشرفت شهرمون کنار بذارن. البته حفظ اصالت های شهرمون هم مثل عفاف و حجاب و خانواده داری خیلی اهمیت داره که باید به اون توجه بشه و فدای پول پرستی نشه.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *