• شناسه خبر : 6295

پایان کار سارقان خودرو‌های پراید و موتورسیکلت در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و موتورسیکلت و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم؛ سرهنگ پاسدار علی قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و قطعات خودرویی در سطح شهر کاشان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی در ادامه تصریح کرد: با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد که قطعات و تجهیزات این خودروها بعد از سرقت بازشده و به فروش می رسند.

 فرمانده انتظامی کاشان افزود:  در ادامه مراحل رسیدگی تخصصی به این پرونده‌ها، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن، دو نفرسارق سابقه‌دار در این سرقت‌ها به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی، برنامه‌ریزی عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد و در نهایت با تلاش ماموران پلیس آگاهی و در یک عملیات ضربتی سارقان داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : با توجه به اسناد و مدارک به‌دست‌آمده، افراد دستگیرشده در بازجویی‌های تخصصی پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت خودروی پراید ؛ ۲ فقره موتورسیکلت ، ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت قطعات خودرو در کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ قربانی افزود : ماموران در بازرسی انجام‌شده از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی  اموال سرقت شده را کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست ضمن رعایت نکایت امنیتی در خودرو‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ شهرستان به پلیس اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *