• شناسه خبر : 6442

توسط نیروی انتظامی و با دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش

پارک‌ها و تفرجگاه‌های کاشان پاک سازی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان با هدف مقابله با هنجارشکنان و ارتقاء امنیت فضاهای تفریحی شهر، با هماهنگی دادستانی در کاشان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،  سرهنگ پاسدار علی قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی و ناامن کردن محیط برای مجرمین ماموران انتظامی شهرستان کاشان ، با اشرافیت اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اقدام به پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در سطح شهر کاشان کردند.

سرهنگ قربانی ادامه داد: در این خصوص پارک‌های جوان، لاله، کودک ، انقلاب ، ناژون و نرگس تحت پوشش امنیتی انتظامی مستقیم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اضافه کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این نقاط، ۳۸ دستگاه وسائط نقلیه متخلف و مزاحم توقیف، ۲۸ نفر متهم دستگیر و همچنین به ۳۵نفر از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاریهای اجتماعی شده بودند، تذکر و در این خصوص مقادیر مواد مخدر آماده عرضه به همراه تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شد .

سرهنگ قربانی تصریح کرد: در این طرح ۱۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به حرکات خلافکارانه کرده بودند، شناسایی و به اتهام هایی چون شرارت، ایجاد درگیری و نزاع، مزاحمت و عربده کشی دستگیر و به اماکن انتظامی  منتقل شدند.

 وی در پایان با اشاره به استمرار اجرای طرح مذکور در روزهای آینده عنوان داشت: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی جزو اولویت‌های پلیس است و تامین امنیت در این مکان برای ما بسیار حائز اهمیت است و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم تفرجگاه ها و اماکن تفریحی مردم به جولانگاه اراذل و اوباش تبدیل شود و با همکاری مقام قضایی با شدت با آنها برخورد خواهیم کرد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *