• شناسه خبر : 14422

مسئولان کاشان دغدغه ای برای معضل طلاق در کاشان ندارند

چندی پیش همایش تحکیم بنیاد خانواده در کاشان برگزار شد اما متاسفانه این همایش با استقبال کمرنگ مسئولان در شهرستان کاشان مواجه شد به نحوی که بخش عمده ای از دعوت کنندگان به این همایش حضور نداشتند و غیبت داشتند و در این میان اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان که مهمترین نقش را در این زمینه دارد غیبت معناداری داشت.


به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، این غیبت اینگونه برداشت می شود که اداره آموزش و پرورش کاشان اولویت های مهمتری نسبت به تحکیم بنیاد خانواده دارد در حالی که این ارگان مهم ارتباط مستقیم بیشتری با خانواده‌ها دارند و می توانند با ارائه آموزش‌های لازم نسبت به آگاه سازی والدین و تحکیم بنیاد خانواده عمل کنند.

محمدحسین تقوایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، اظهار داشت: همایشی که می بایست دستگاه‌های فرهنگی متولی آن باشند ولی متاسفانه نیروی انتظامی بانی آن بود و به نوعی این موضوع یک حق الناس است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به نبود دستگاه‌های متولی امر در زمینه تحکیم بنیاد خانواده افزود: مراکز علمی و دانشگاهی، هنرمندان، پرورش و بسیاری از متولیان فرهنگی در این همایش حضور نداشتند.

لازم به ذکر است که وضعیت طلاق های ثبتی و طلاق‌های عاطفی در شهرستان کاشان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و تشکیل 200 پرونده خانوادگی در مراجع قضایی به صورت ماهانه گواه بر این مطلب است اما مسئولان در این زمینه انگار دغدغه‌ای ندارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *