• شناسه خبر : 4788

ورود هوای ناپایدار و بارشی به دشت کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان از ورود هوای ناپایدار همراه با بارش باران در روزهای پایانی هفته به منطقه کاشان و آران وبیدگل خبر داد.

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: از روز چهار شنبه سیستم بارشی از طرف غرب وارد کشور می گردد که در ساعات ابتدایی روز پنجشنبه بصورت زودگذر مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را متاثر از خود خواهد نمود.

وی با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه هنگام ورود هوای ناپایدار، وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نیست، گفت: در ارتفاعات کاشان بارش برف و در مناطق دشتی، باران پیش بینی شده است.

ارغوانی یادآورشد: دمای هوا در سه روز آخر هفته در مناطق دشت کاشان با بیشینه بالاتر از 10 درجه و کمینه یک الی 2 درجه زیر صفر و در  مناطق کوهستانی با بیشینه دمای 5 درجه سانتی گراد و با کمینه 3 درجه زیر صفر با شرایط یخبندان پیش بینی می شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان اظهار کرد: در ساعات پایانی روز جمعه موجی دیگر از هوای ناپایدار وارد منطقه خواهد شد که شاهد بارش های منقطع تا اواخر روز یکشنبه در منطقه کاشان خواهیم بود.

ارغوانی در پایان به کوهنوردان توصیه کرد که در روز جمعه صعود به ارتفاعات نداشته باشند و رانندگانی که در اواخر روزهای جمعه یا شنبه تردد می کنند برای مقابله احتمالی با جاده برفی و مه آلود مجهز به وسایل ایمنی باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *