• شناسه خبر : 13650

ورود نخستین سیستم بارشی به منطقه کاشان

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: نخستین سیستم بارشی وارد منطقه کاشان می شود و عمدتا نوار کوهستانی نیاسر، برزک، قمصر و مناطق مشکات را تحت پوشش قرار می‌دهد.


وی ضمن اشاره به طولانی شدن دوره خشکسالی و کاهش محسوس منابع آبی افزود: اگرچه این بارش ها چشمگیر نیستند اما می تواند نویدبخش آغاز دوران بارشی باشد و بخشی از کمبود آب طی سال گذشته زراعی در مناطق دشت و کوهستانی کاشان را جبران کند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به وزش باد شدی و نسبتا شدید در این منطقه ابراز داشت: بر اساس پیش بینی وزش باد گلخانه داران باید تمهیدات لازم نسبت به استحکام سازی گلخانه خود داشته باشند و سایر افراد مرتبط با سازه و داربست نیز نسبت به استحکام سازی آن اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به حداقل و حداکثر دما در منطقه کاشان گفت: در مناطق دشتی حداقل دما هفت درجه و حداکثر دما نیز 23 الی 24 درجه سانتی گراد است و در مناطق کوهستانی نیز حداقل دما به زیر چهار درجه سانتی می رسد و در برخی از مناطق نیز دمای زیر صفر درجه نیز دور از انتظار نیست.

ارغوانی با بیان اینکه باد شدید بیشتر در مناطق جنوبی منطقه کاشان و بخش قمصر پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید نیز در کاشان پیش بینی می‌شود و جهت آن جنوب غربی به غربی است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *