• شناسه خبر : 12693

واردات واکسن به کاشان چندین برابر شده، همه روزه واکسیناسیون انجام میشود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، با واردات واکسن در بخش‌های مختلف خوشبختانه روند واکسیناسیون در کشور و به تبع آن در کاشان قوت گرفته است و بر همین اساس واکسیناسیون برای سال های 1355 و ماقبل امکان‌پذیر شده است.


مسعود دهقانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به ثبت نام متولدین 1355 و ماقبل برای واکسیناسیون در سامانه وزارت بهداشت اظهار داشت: حجم واکسن های وارداتی به منطقه کاشان چندین برابر شده است و از لحاظ واکسیناسیون هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکید کرده است پیش از اتمام ذخیره واکسیناسیون واکسن به کاشان اختصاص می‌دهد، افزود: در حال حاضر واکسن سینوفارم و برکت در منطقه کاشان به گروه‌های هدف تزریق می‌شود و از همه واجدان شرایط تقاضا داریم برای واکسیناسیون از طریق سایت وزارت بهداشت اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کاشان با بیان اینکه در راستای نظم‌دهی هرچه بیشتر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سالن شهدای بسیج سیستم نوبت دهی فعال شده است، ابراز داشت: واکسیناسیون در سه مرکز تجمیعی کاشان از ساعت هشت صبح لغایت 20 ادامه دارد و واکسیناسیون با استفاده از نیروهای آموزش دیده در این زمینه انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به مراکز واکسیناسیون در کاشان گفت: مرکز یثربی واقع در خیابان طالقانی، بیمارستان متینی و مرکز تجمیعی سالن شهدای بسیج سه مرکزی است که هفت روز هفته و به صورت یکسره از هشت صبح لغایت ساعت 20 واکسیناسیون انجام می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون در کاشان سرعت گرفته است، تصریح کرد: واجدان شرایط و گروه‌های هدف تزریق واکسن می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و اخذ نوبت به مرکز واکسیناسیون مد نظر خود در کاشان مراجعه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *