• شناسه خبر : 7328

هیات حیدری درب فین کاشان: مجالس عزاداری بصورت مجازی برگزار می شود و نذورات نیز صرف وسائل و تجهیزات بیمارستان بهشتی کاشان می شود

هیات حیدری درب فین کاشان در اطلاعیه ای اعلام کرد هزینه ها و نذورات هیئت درب فین کاشان صرف وسائل و تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای مبارزه با کرونا به صورت وقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم هیات حیدری درب فین کاشان در اطلاعیه ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان کاشان اعلام داشت: با توجه به توصیه ها و نظرات کارشناسان بهداشتی و درمانی کاشان و کشور در مورد عدم برگزاری تجمعات، تمامی برنامه های حضوری این هیئت در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در سال جاری لغو می شود.

هیات حیدری درب فین کاشان: مجالس عزاداری بصورت مجازی برگزار می شود و نذورات نیز صرف وسائل و تجهیزات بیمارستان بهشتی کاشان می شود

در این اطلاعیه با بیان اینکه نام امام حسین(ع) و حماسه عظیم عاشورا ایشان و اهل بیت عصمت و طهارت یک ذکر و نام ماندگار برای تمام طول تاریخ است،آمده است: با توجه به محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری امسال هیئت در فضای مجازی و بدون حضور عزاداران و تجمع انجام می شود و تمامی هدایا و نذورات این هیئت به حساب شماره ۵۰ صندوق قرض الحسنه انقلاب اسلامی درب فین هدایت و واریز و در پایان ماه محرم یکجا با نظارت هیئت امنا و بهداشت و درمان کاشان اقدام می شود.

این هیات تا کید کرده که این هدایا و نذورات صرف ‌خرید وسائل و تجهیزات برای بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای مبارزه با کرونا به صورت وقف از طرف هیئت حیدری درب فین کاشان می شود.


    (0) (0)

    آگوست 3, 2020

    اگه همه هیئت ها از این جور کارا کنن، یه سرمایه همیشگی به جا می مونه و مشکلات و معضلات شهر برطرف می شه؛ البته انشاا.. سیاه پوش کردن معابر و اقدامات فضاسازی برقرار خواهد بود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *