• شناسه خبر : 13101

هر خون اهدایی جان سه بیمار را نجات می‌دهد

رئیس سازمان انتقال خون شهرستان کاشان گفت: از هر خون اهدایی سه فرآورده تهیه شده که می تواند هر کدام جان یک بیمار را نجات دهد.

محمدرضا ذیلایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: پایگاه انتقال خون کاشان در روز اربعین حسینی نیز پذیرای اهداکنندگان خون است و از ساعت 7:30 لغایت 13 در راستای پذیرش اهداکنندگان خون اقدام می کند.
وی با بیان اینکه اهداکنندگان می توانند برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون کاشان واقع در میدان قاضی اسدالله مراجعه کنند، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا اهدای خون در کشور کاهش داشته است و امیدواریم با اهدای خون شهروندان علاوه بر تأمین خون مورد نیاز منطقه مازاد را در شبکه توزیع ملی خون به راه بیندازیم.

رئیس سازمان انتقال خون کاشان ضمن اشاره به کمبود خون در برخی از نقاط کشور ابراز داشت: شهروندان کاشانی در راستای زکات سلامتی خود می توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند تا علاوه بر تأمین خون مورد نیاز بیماران با اهدای خون به تقویت سلامت و ایمنی بدن خود نیز کمک می کنند.

وی با بیان اینکه روند اهدای خون در سازمان انتقال خون کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد، گفت: هر یک از آقایان در سال چهار مرتبه و بانوان نیز سالانه می توانند سه مرتبه اهدای خون داشته باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *