• شناسه خبر : 14888

نهاده‌های دامی تعاونی در کاشان بصورت مستمر توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران کاشان با تکذیب فروش نهاده دامی به نرخ آزاد گفت: شرکت تعاونی دامداران این شهرستان بر اساس ابلاغیه از سوی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به توزیع نهاده های دامی به نرخ دولتی اقدام می‌کند.

علی اصغر خواجه دین در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با اشاره به اینکه توزیع نهاده‌های دامی بر اساس مراحل تخصیص استانی و تامین از طریق کار خانجات تولید خوراک دام استان می باشد، افزود: توزیع نهاده با نرخ مصوب به صورت مستمر در تعاونی در حال انجام می‌باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شهرستان کاشان با بیان اینکه در برخی موارد به منظور پاسخگویی همزمان به کلیه دامداران توزیع نهاده دامی پس از تجمیع بار بطور همزمان صورت می پذیرد، ابراز داشت: امروز بیش از 240 فقره حواله دریافت نهاده دامی از انبار تعاونی صادر شده وبه تنهایی 116 تن نهاده دامی توزیع و هیچ دامداری بدون دریافت بار از شرکت برنگشت و برای همه متقاضیان حواله نهاده دامی صادر شد.

وی افزود: شرکت تعاونی دامداران کاشان با هدف رفاه دامداران امکان تهیه و تخصیص نهاده با نرخ آزاد به کلیه متقاضیانی که تمایل خرید دارند را فراهم نموده است.

با بیان اینکه برخی اظهارات مبنی بر فروش نهاده دولتی به نرخ آزاد به هیچ عنوان صحت ندارد، تصریح کرد: نهاده های دریافتی شرکت تعاونی دامداران شهرستان شامل خوراک کامل دام سبک، خوراک کامل دام سنگین، نهاده خام شامل ذرت، سویا و جو مخصوص دامداران صنعتی و نیمه صنعتی دارای بیش از 50 راس دام سنگین که از طریق سامانه بازارگاه تامین می‌گردد،

خواجه دین خاطرنشان کرد: تمام نهاده های دامی با نرخ‌های مصوب دولتی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد ‌‌و‌ همچنین کنسانتره تولیدی شرکت با تامین نهاده از طریق مبادی داخلی و غیر یارانه‌ای تهیه و برای دامداران متقاضی قابل عرضه می‌باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *