• شناسه خبر : 278

عضو شورای شهر کاشان:

نمی توان در مدت نیم ساعت درباره پروژه های کلیدی شهر تصمیم گرفت

عضو شورای شهر کاشان گفت: برای سرنوشت پروژه های کلیدی شهر نمی توان در مدت نیم ساعت در شورا تصمیم گرفت و باید هر موضوعی از قبل صورتجلسه مشخصی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “مصطفی کردمیل” در صد و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: دستور کار این جلسه درباره استیضاح شهردار کاشان و پروژه مدخل شهر از قبل باید با تشکیل جلسه هیات رئیسه اعلام می شد.

وی با انتقاد از مطرح شدن موضوع رای گیری درباره توقف پروژه مدخل شهرافزود: ابتدا جلسه با مطرح کردن موضوع استیضاح شهردار رای گیری می شود بعد ساعت 11 و نیم صبح بدون هیچ دستور کار مشخصی برای این پروژه می خواهید تصمیم گیری کنید.

وی اذعان داشت: دستورکار این نشست به صورت کلی اعلام شده بود و همه می دانیم هیات رئیسه شورای شهر کاشان در چند ماه گذشته هیچ جلسه ای برگزار نکرده است .

وی تصریح کرد:چه ما گروه اقلیت بخواهیم یا نخواهیم نشست استیضاح شهردار برگزار می شد ولی با توجه به اعتماد مردم به اعضا منتخب بیش از این نباید با تصمیمات خود جو شهر را علیه شورا شوراند.

این عضو شورای شهر کاشان گفت من در تاریخ 25 اسفند سال گذشته درباره پروژه مدخل شهر به رئیس شورای شهر تذکر دادم ولی ایشان هیچ توجهی نکردند.

کردمیل در پایان خاطرنشان کرد: چرا به عنوان یک عضو شورای شهر نباید از جلسه چند ساعته اعضا شورا با نماینده مجلس کاشان و شهردار خبر داشته باشم.

گفتنی است در صد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در روز شنبه هجدهم خرداد برگزار شد که ابتدا موضوع استیضاح شهردارکاشان مطرح شد که ۵ نفر از اعضا به وی رای مخالف دادند و چهار نفر دیگر در اقدام اعتراضی به دلیل نداشتن صورتجلسه مشخص در رای گیری شرکت نکردند، در ادامه جلسه نیز با ترک جلسه توسط چهار عضو شورا به دلیل مطرح شدن رای گیری برای توقف پروژه مدخل شهر این نشست بدون نتیجه و عدم امضا صورتجلسه به پایان رسید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *