• شناسه خبر : 2895

نان در کاشان گران شد + جدول قیمت انواع نان

نرخ جدید انواع نان در واحدهای یارانه پز، نیمه یارانه ای و آزاد پز در سطح شهرستان کاشان در سومین جلسه کارگروه فرعی مدیریت و هدایت ویژه گندم، آرد و نان این شهرستان تعیین شد.

قیمت نان در کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،  روابط عمومی فرمانداری کاشان  ا ارسال اطلاعیه از تعیین قیمت جدید نان در این شهرستان خبر داد که متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

با عنایت به نامه شماره ۶۶۰۷۴/۱۰۴ مورخ ۱۰/۷/۹۸ سازمان محترم صنعت ،معدن وتجارت استان اصفهان و در راستای اجرای مصوبات جلسه کمیته کارشناسی آرد ونان با دستور کار تعیین قیمت انواع نان، سومین جلسه کارگروه فرعی مدیریت و هدایت ویژه گندم، آرد و نان شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان و با حضور رئیس صنعت، معدن و تجارت، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی، سرپرست ذخیره سازی غله و خدمات بازرگانی، نماینده اتاق اصناف، رئیس و نایب اتحادیه صنف نانوایان و نمایندگان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در فرمانداری کاشان تشکیل شد.

تاثیر تمامی عوامل موثر در قیمت تمام شده انواع نان از جمله سطح فعالیت واحد های نانوائی بر مبنای میانگین تخصیص آرد، مواد اولیه، حقوق و مزایا ی کارگران و تمامی هزینه های سربار از جمله هزینه حمل آرد در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نظر کارشناسی تمامی اعضای کار گروه پیرامون آنالیز نرخ کارشناسی هر عدد قرص نان، بررسی و موارد ذیل به تصوب رسید.

قیمت انواع نان یارانه ای از محل تامین گندم یارانه دار با نرخ هر کیلو گرم ۶۶۵۰ ریال بر اساس آنالیز قیمت کارشناسی، و نیز قیمت انواع نان نیمه یارانه پز با تامین آرد از محل تامین گندم، با منشاء قیمت هر کیلو گرم ۹۰۰۰ ریال به شرح جداول پیوست تصویب شد.

مقرر گردید آرد سایر رسته های پخت از جمله بربری، سنگک و نیمه حجیم در صورت تبدیل از وضعیت گندم ۶۶۵۰ ریالی به ۹۰۰۰ ریال ، قیمت های مورد عمل بر اساس قیمت نان نیمه یارانه ای اعمال گردد.

ضمنا پخت متعارف نان در همه رسته ها به صورت نان ساده می باشد.

شایان ذکر است، اتحادیه صنف نانوایان موظف است در اسرع وقت نسبت به تهیه ونصب نرخ نامه در واحد های صنفی تحت پوشش اقدام و در زمینه اصلاح و درج اوزان وقیمت مصوب انواع نان ،رعایت دستور العمل های بهداشتی وسایر ضوابط هماهنگی واقدام لازم را بعمل آورد.


    حسین جعفر زاره
    (2) (0)

    حسین جعفر زاره

    اکتبر 8, 2019

    نون نم دیگه نمیشه خورد خدااااااا بسه دیگه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *