• شناسه خبر : 8642

نامه‌ی رئیس شورای اسلامی سفید شهر به ریاست شورای اسلامی مشکات

در پی انتشار نامه رئیس شورای مشکات به سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، محمدجواد حجتی رئیس شورای اسلامی سفیدشهر جوابیه ای به پایگاه خبری اهل کاشانم ارسال نمود که عینا به شرح ذیل منتشر می‌شود.

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری اهل کاشانم
با سلام و تحیت

احتراما باستحضار می رساند پیرو انتشار نامه آقای محمدی ریاست شورای اسلامی شهر مشکات به نماینده محترم مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل که در آن برخی مطالب، خلاف واقع به سفیدشهر و مردم شهیدپرور و شریف آن نسبت داده شده بود خواهشمند است نسبت به انتشار نامه شورای اسلامی سفیدشهر نیز در آن رسانه اقدام نمایید.

جناب آقای محمدی
ریاست محترم شورای اسلامی مشکات
با سلام و تهنیت


اخیراً جنابعالی نامه‌ای خطاب به نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نوشته و منتشر نموده‌اید که برخی نکات آن برای هر خواننده ای قابل تامل است. پیش از ورود به موضوع، تاکید می‌کنم در لزوم توجه و رسیدگی به مطالبات مردم فهیم مشکات شکی نیست، در این که نماینده مجلس یا هر مسئولی نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشد نیز تردیدی وجود ندارد.

از سوی قضاوت بر عملکرد دکتر ساداتی نژاد نیاز به تعریف و تمجید حقیر ندارد چرا که وجدان آگاه مردم بهترین گواه بر عملکرد چند ساله‌ی او در سطح منطقه و کشور هستند.

اما آنچه باعث شد مرقومه ذیل را خطاب به جنابعالی نگارش کنم، بخش‌هایی از نامه اخیر شماست که در آن به سفید شهر و سفید شهری‌ها اشاره کردید. آنجا که نوشته اید: “انجام عملیات آسفالت بخشی از این بلوار بعد از تجمع غیرقانونی تعداد اندکی از همشهریان و نزدیکان شما متوقف شده…” و در جایی دیگر گفته‌اید: “وظیفه شرعی و قانونی شماست همانگونه که برای آبادانی زادگاه خود تلاش می‌کنید و برای سایر نقاط دو شهرستان نیز تلاش کنید” و در بخشی دیگر از نامه خود آورده‌اید: “تعدادی از جوانان مشکات به این تحلیل رسیده‌اند شما نظری به اصلاح بلوار مشکات ندارید تا بتوانید با پایان عمر این دولت و در صورت یافتن فرصت مناسب، تغییرات مرزی مطرح شده توسط برخی از همشهریان و نزدیکان‌تان را اجرایی کنید.”

جناب آقای محمدی، در مورد توقف روند بلواری که ذکر کردید، فرافکنی روش قدیمی و نخ نما شده‌است که حداقل در این مورد کارساز نیست. نیک می‌دانید اگر گذشت و ایثار مردم سفیدشهر در اهدای ده‌ها بلکه صدها هکتار اراضی خود نبود، الان نه جاده قدیم، نه اتوبان، نه محور سفیدشهر مسجد الحسین و نه کنار گذر وجود داشت تا دو شهرستان به ویژه شهر مشکات از آن بهره ببرند. لذا به جای طفره رفتن، با مردم خود صادق باشید و بگوئید که بدون اجازه کشاورزان سفید شهری و بدون هیچ گونه هماهنگی، قصد احداث میدان یا هر طرح ترافیکی دیگر را در اراضی سفیدشهر داشتید که با مخالفت کشاورزان روبرو شدید. مردم مشکات حتماً از خود سوال می‌کنند اگر کشاورزان سفید شهری مخالف اجرای طرح عمرانی بودند، چرا اجازه دادند طرح مذکور از مشکات تا مسجد الحسین سفیدشهر اجرا شود؟

ریاست محترم شورای شهر مشکات، این که با کنایه به نماینده سعی می‌کنید او و فعالیت‌هایش را منحصر در سفیدشهر جلوه دهید و وظیفه شرعی و قانونی را به او یادآوری می‌کنیم، صرفاً برای لاپوشانی ضعف خود و یک بازی دو سر باخت سیاسی است. اگر شما ناکام در پیشبرد اهداف خویش هستید، مقصر را در درون خود جستجو کنید نه در بیرون. اگر فعالیت‌های ساداتی‌نژاد منحصر در سفید شهر بود، در دور دوم با این حجم از افزایش آراء مردمی در چهار گوشه منطقه کاشان و آران و بیدگل روبرو نمی‌شد.

آقای محمدی، در بخش دیگر موضوع مرز را پیش کشیده‌اید تا قصور و ضعف مدیریتی خود را در پشت احساسات مردم و جوانان عزیز مشکات پنهان کنید. همانطور که اشاره کردم، مشکل بلوار به عدم هماهنگی و کسب اجازه شما از صاحبان زمین که اهالی سفید شهر هستند برمی‌گردد.

در موضوع مرز دو شهرستان نیز حرف‌ها بسیار است که در این مقال نمی‌گنجد. مردم سفیدشهر در این دنیا به استناد مدارک و اسناد محکمی که در دست دارند، پیگیر حق مسلم خود هستند و در آن دنیا نیز یقه‌ی هر کسی را که چنین ظلم بزرگی به آنها کرده خواهندگرفت. خدای تبارک و تعالی شاید از حق خود بگذرد ولی از حق هزاران سفید شهری نخواهد گذشت.

در پایان به شما دوستانه عرض می‌کنم عرصه مدیریت شهری را با رقابت‌های سیاسی اشتباه نگیرید. برای جنابعالی و سایر اعضای شورای اسلامی و شهردار محترم مشکات آرزوی توفیق توام با پیشرفت دارم.

 

محمد جواد حجتی

رئیس شورای اسلامی سفید شهر


    علیرضا
    (0) (0)

    علیرضا

    نوامبر 25, 2020

    سلام اقای محمدی ریس مشکان همیشه دنبال متشنج کردن منطقه است تا به نفع خود سود ببرد و می داند خط مرزی کاشان و اران و بیدگل مصوبه هیت وزیران دارد که تاکنون اجرا نشده است و قدیم اراضی اتوبان قم و جاده قدیم کاشان از آن سفیدشهر می باشد که در سند هیت وزیران حتی اسامی قنوات و چاه ها در آن ذکر شده است خواهشمند است ریس مشکان یا مشکات به حق خود قانع باشید

    حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران
    (0) (0)

    حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران

    ژانویه 2, 2021

    قابل توجه مسولین محترم شهر سفیدشهری که ۹۰درصد اراضی آن درمحدوده شهرستان کاشان (جاده قدیم قم و اتوبان قم )می باشد وتنها ۱۰درصداراضی آن درمحدوده شهرستان آران وبیدگل است. درصورت عدم پیگیری مسولین درجهت حل مشکل حریم این شهرمظلوم.... نخبگان سفیدشهر پیوستن والحاق سفیدشهر به شهرستان کاشان راازطریق استانداری و وزارت کشور پیگیری خواهند کرد..

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *