• شناسه خبر : 6350

فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اعلام کرد؛

مصوبه حضور دو سوم کارکنان همچنان پابرجاست

با وجود آنکه برخی نهادها و دستگاههای اجرایی در کاشان در هفته جاری کلیه کارکنان خود را به کار فراخوانده بودند روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اعلام کرد یخشنامه حضور دو سوم کارکنان ادارات در دستگاههای اجرایی کماکان پابرجاست.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مکاتبه شماره68884-24/01/99 و 5065-20/01/99 معاون محترم توسعه و مدیریت منابع وزارت کشور به اطلاع می رساند:
• از تاریخ23/01/99 تا اطلاع ثانوی، کلیه خدمات عمومی و ضروری دستگاه با حضور دوسوم کارکنان ارایه و تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند. با تشخیص مدیر دستگاه در تعیین کارکنان برای دور کاری بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان مشمول گروه های آسیب پذیر در اولویت خواهند بود.
• در صورت عدم امکان انجام وظایف تا یک سوم کارکنان از طریق دورکاری و با توجه به ضرورت کاهش حضور کارکنان در محیط اداری برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به اعطای مرخصی برای بقیه کارکنان تا سقف یک سوم به صورت نوبت بندی اقدام کنند.مرخصی موضوع این بند جزء مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.
• روزهای کاری دستگاه های اجرایی شش روز در هفته و ساعت کار روزانه کارکنان دستگاه های اجرایی به میزان(7) ساعت در روز و از ساعت7 تا 14 خواهد بود و هرگونه تغییر در ساعت فعالیت و نسبت حضور کارکنان برای ارایه خدمات صرفاَ با تصویب ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

همچنین طبق اعلام معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان و مصوبات قبلی ستاد کرونا، به منظور رعایت اصول بهداشتی در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی می بایست دستگاه های اجرایی برای ثبت تردد کارکنان به جای ثبت اثر انگشت بر روی دستگاه های حضورغیاب از شیوه های جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است تعدادی از نهادها و دستگاههای اجرایی در هفته جاری در اقدامی مغایر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه کارکنان خود را به کار فراخوانده بودند.


    (1) (1)

    آوریل 21, 2020

    سایپاکاشان باتمام نیروهایش داره سخت کارمیکنه.پیگیری بشه لطفا.

    بیاتی نژاد
    (0) (0)

    بیاتی نژاد

    آوریل 22, 2020

    سلام شهرداری کاشان بدون هیچ گونه ملاحظه ای کارکنان خود را طبق روال ساعات قبلی فراخوانده است و از هر وسیله بهداشتی در راستای حفاضت و صیانت از جان کارکنان خود دریغ کرده است همچنین از تردد افراد و همکاران در اتاقها هیچ گونه ممانعتی بعمل نیامده است اینجا هیچ کس دلش به حال کسی نمی سوزد

    mr.mry
    (1) (0)

    mr.mry

    آوریل 22, 2020

    این مصوبات متاسفانه در ایران مثل دیگر مصوبات جنبه رفع تکلیفی داشته و تمامی کارکنان دستگاه های دولتی حتی دارای بیماری زمینه ای با ترفندهای گوناگون مدیران من جمله تحدید به جابجایی به استان دیگر حاضر در محل هستند.تا زمانی که این قبیل مصوبات بدون نظارت باشد...

    ss
    (0) (0)

    ss

    آوریل 23, 2020

    کلیه پرسنل شهرداری کاشان طبق روال گذشته دارن میان سرکار و وقتی قانون دو سوم رو از مدیران میپرسی میگن شامل حال شهرداری نمیشه و باید همگی طبق روال گذشته بیان سرکار.لطفا اگه دستور العمل میدید پیگیر اجرا شدن یا نشدنشم باشید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *