• شناسه خبر : 3491

مسوولان کاشان مانند یک بچه سر راهی با تیم آرنوش برخورد می کنند

سرپرست تیم فوتسال آرنوش کاشان گفت: عدم علاقه و بی توجهی مسولان این شهرستان به ورز ش یک واقعیت است و در مواجه با تنها فوتسال شهر خود مانند یک بچه سرراهی برخورد می کنند.

محمدرضا حیدری در گفت گو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: برخی مسوولان کاشان هیچ حمایتی از تیم فوتسال شهرشان ندارند و جای آنها برای دیدن مسابقات این تیم کاملا مشهود است و حتی در هفته تربیت بدنی هم سراغی از اوضاع این تیم نگرفتند.

وی تصریح کرد: تیم فوتسال آرنوش به عنوان نماینده فوتسال کاشان در مسابقات لیگ یک کشور ادامه دهنده همان تیم دو سال گذشته کاشان در مسابقات لیگ دو کشور می باشد که به دسته بالاتر صعود کرده ولی متاسفانه به علت نبود حامی مالی به شهری دیگر منتقل شد.

وی یادآور شد: هرچند تیم آرنوش کاشان در پنج هفته ابتدایی چهار باخت را متحمل شده است ولی فراموش نکنیم که شرایط تیم با توجه به غیبت یک ساله از مسابقات و تغییر حداکثری در ساختار تیمی و نفرات در کنار بدشانسی باعث شده برای رسیدن به اهدافمان نیاز به زمان بیشتری داشته باشیم.

حیدری گفت: شرایط تیم به گونه ای پیشرفت که سعید محمودی مربی کاربلد و با دانش ما مجبور به استعفا شد تا مسوولان باشگاه با انتخاب رضا صادقی ادامه فصل را در اختیار مربی سابق گیتی پسند اصفهان باشند.

سرپرست تیم فوتسال آرنوش کاشان هواداران و تماشاگران را سرمایه های اصلی ورزش دانست و گفت: متاسفانه در بازی هفته گذشته مقابل شهرداری قرچک صحنه های ناخوشایندی در حین و بعد بازی شاهد بودیم که این اتفاقات نتیجه ای جز برهم زدن تمرکز بازیکنان و محرومیت باشگاه ندارد.

حیدری اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی بالای بازیکنان در کنار حمایت مسوولان باشگاه در هفته آینده تیم فوتسال آرنوش کاشان با کادر فنی جدید خود موفقیت های بیشتری در لیگ کسب کند.

تیم فوتسال آرنوش کاشان در هفته ششم این رقابت ها پنجشنبه ۱۶ آبان در زنجان به مصاف پنجشنبه ۱۶ آبآن ماه به مصاف تیم خالص سازان زنجان این شهر خواهد رفت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *