• شناسه خبر : 6875

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان:

مسدود کردن راه ورودی روستاها بدون اجازه مقام قضایی غیرقانونی است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: مسدود کردن معابر ورودی روستاها و ممانعت از افراد غیربومی بدون اجازه مقام قضایی غیرقانونی است.

عباسعلی قپانی پور در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم در واکنش به مسدود کردن راه ورودی برخی از روستاها و ممانعت از ورود افراد غیر بومی اظهار داشت: هرگونه بستن راه و مسدود کردن معابر عمومی باید با هماهنگی دستگاه های ذی ربط باشد.

وی با بیان اینکه هرگونه محدودیت تردد در معابر عمومی و انسداد راه باید با اجازه مقام قضایی باشد، ابراز داشت: در غیر این صورت این اقدام غیرقانونی و پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان درباره سفر برخی از مسافران و گردشگران به روستاهای اطراف تصریح کرد: مالکان املاک شخصی می توانند با ایجاد محدودیت از ورود افراد به ملک شخصی خود اعم از کشاورزی یا مسکونی خودداری کنند و در صورتیکه مسافرین از املاک دیگران بدون اجازه آنها استفاده کنند متخلف و عمل آنها غیرقانونی است.

وی افزود: از همشهریان کاشانی تقاضامندیم حتی الامکان به دلیل شیوع کرونا در خانه بمانند و حجم سفر های درون شهری و بیرون شهری خود را بکاهند در غیر این صورت ممکن این افزایش مبتلایان به این ویروس افزایش پیدا کند.


    احمد
    (2) (0)

    احمد

    ژوئن 27, 2020

    سلام . جناب غفاری پور . فرماندار محترم ودیگر مسئولین مربوطه لطفا در هر روستا یک مکان خریداری نموده امکانات لازمه را مهیا بخصوص سرویس بهداشتی وبه اندازه فضای عمومی هر روستا مسافر دعوت فرمایید واز کیسه و جیب خلیفه خرج نکنید . کشاورز سالها زحمت کشیده تا چند اسله درخت به ثمر نشانده کودکان ونوجوانان از روی بی اطلاعی وتعدادی بزرگسال از بی فرهنگی تمام حاصل عرق ریختم روستایی را هدر میدهند . شاخ وبرگ را می کنند زباله ها در روستا پخش میشود و وووو دهها مسکل دیگه والا در روزهای تعطیل جا وفضا برای اهالی روستا وفرزندانشان که از شهرها به روستا می اییند کم است و الا مهمان را همه دوست داریم در صورتیکه امکاناتش را داشته باشیم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *