• شناسه خبر : 7981

مزاحم تلفنی آتش نشانی کاشان به 6 ماه حبس محكوم شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: فردی كه در تماس‌های متعدد با سامانه ‌125 کاشان باعث ایجاد مزاحمت و اخلال در عملكرد این سامانه شده بود با حكم مرجع قضایی به 6 ماه حبس تعزیری محكوم شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، محمد علی پیراسته مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان بیان كرد: به دنبال تماس‌های متعدد فردی با سامانه 125 آتش نشانی کاشان و ایجاد مزاحمت برای مركز پیام فرماندهی پیگیری موضوع در دستور كار بخش حراست و حقوقی این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: قاضی دادگستری پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی گزارش دستگاههای مختلف حكم به دستگیری مالك تلفن همراه مورد نظر داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: جلسه رسیدگی به این پرونده تشكیل و دادگاه با توجه به مستندات متعدد، مالك تلفن را به جرم مزاحمت تلفنی برای سامانه 125 به 6 ماه حبس تعزیری محكوم كرد.

مدیر عامل سازمان یادآوری كرد: طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمان تلفنی سامانه ‌های خدماتی نظیر 110 و 125 كه باعث ایجاد اختلال در خدمات رسانی به شهروندان در عرصه‌ های مختلف شوند مجرم شناخته شده و به سه ماه تا یكسال حبس محكوم می شوند.

محمد علی پیراسته توصیه كرد: شهروندان از تماس غیر ضروری و ایجاد مزاحمت برای سامانه 125 آتش نشانی بپرهیزند زیرا این كار در زمان وقوع حوادث و سوانح باعث تاخیر در دسترسی شهروندان به امدادگران این سازمان و اخلال در خدمت رسانی می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *