• شناسه خبر : 5783

مدارس کاشان و آران و بیدگل روز چهارشنبه 7 اسفند تعطیل است

کلیه مدارس شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در تمام مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه 7 اسفند برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،  کلیه مدارس شهرستان کاشان شامل شهر کاشان و بخش های چهارگانه قمصر، برزک، نیاسر ، مشکات روز چهارشنبه 7 اسفند تعطیل خواهد بود.

همچنین بنابر اعلام خبرگزاری صداوسیما اصفهان مدارس آران وبیدگل روز چهارشنبه 7 اسفند تعطیل خواهد بود.

گفتنی است بر اساس مصوبه اول اسفند ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان، کلیه مراسم و تجمعات مانند مراسم مذهبی،مسابقات ورزشی،اجرای تئاتر و… در هفته جاری تعطیل می باشد و کلیه دانشگاه های شهرستان نیز با ابلاغیه وزرات بهداشت تا نهم اسفند ماه تعطیل شده است.

بر اساس آخرین اعلام  سیدعلیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکنون ۳۶ نفر مشکوک به ویروس کرونا در کاشان و آران وبیدگل شناسایی و بستری شده اند و تاکنون تشخیص ویروس کرونا در هیچ بیماری مثبت و قطعی نبوده است و اینگونه تمهیدات جهت دفع خطر احتمالی است.

کرونا ویروس بیماری قابل پیشگیری است که مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند. شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *