• شناسه خبر : 5707

مدارس کاشان روز دوشنبه 5 اسفند تعطیل نیست

بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان تمام مدارس استان فردا دوشنبه مصادف با 5 اسفند دایر است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از ایسنا مشاور مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: این تصمیم در جلسه امشب ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان گرفته شده و از طریق اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

این تصمیم در حالی گرفته شده که کلیه دانشگاه های استان اصفهان از جمله شهرستان کاشان تا پایان هفته تعطیل اعلام شده، است و بر اساس اعلام علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکنون 36 نفر مشکوک به ویروس کرونا در کاشان و آران وبیدگل شناسایی و بستری شده اند.

گفتنی است طبق اظهارات مسئولین، اگر دانش اموز و یا والدین دانش آموز علائمی از سرماخوردگی دارند، می توانند در روزهای آتی استراحت کرده و غیبتشان مجاز است و سختگیری درباره آنها نخواهد شد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد، تاکنون هزاران نفر در آن کشور و سایر نقاط جهان به ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی (یک متر) را با دیگران رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند.

همچنین افرادی که علایم بیماری سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند و به سرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند.

شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری عنوان شده است.


    علی
    (4) (0)

    علی

    فوریه 24, 2020

    ... شور مسئولین کاشان و ببرن که نتونستن جلوی این تصمیم احمقانه از سمت اصفهان و بگیرن آخه ... کرونا تو کاشان مشکوک تو اصفهان و دیگر شهرهای استان که نیست.

    رضا
    (4) (0)

    رضا

    فوریه 24, 2020

    جون مادرتون بچه‌ها تونو نفرستید مدرسه تا این احمقا بفهمن

    عرفان رضازاده
    (3) (0)

    عرفان رضازاده

    فوریه 24, 2020

    پس چرا استان های مجاور اصفهان اکثرا تعطیل هستند مگر دیگر استان ها برنامه ای برای ضدعفونی ندارند؟ اگر مسئله ای واقعا مهم باشد پس دیگر برای این و آن فرق میگذارند؟!! و اینکه استان اصفهان یکی از استان های نزدیک استان قم است و شهر های زیادی در مجاورت این استان هستند.

    (2) (0)

    فوریه 24, 2020

    همه جا روتعطیل کردند بجز مدارس.کدوم تصمیم اینا از روی عقل بوده که این باشه. آخه ........،مردم ساده نیستن چرا اینقدر هالو بودنتون رو با تصمیمات اشتباه فریاد میزنید.

    (4) (0)

    فوریه 24, 2020

    اگه واقعا دلسوز مردم هستید این۲۰روز تا عید مدارس رو تعطیل کنید بجاش ۱ماه از تعطیلات تابستون کم کنید تا انشاالله این بیماری یه سری بر داره

    زینب
    (0) (0)

    زینب

    فوریه 24, 2020

    سلام مگه ما آدم نیستیم چرا همیشه تهران باید تعطیل باشه اگر تعطیل نکنید امیدوارم خدا ازتون نگذره 😷😷😷😷

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *