• شناسه خبر : 7355

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کاشان:

قیمت مواد اولیه فست فودها امسال تاکنون سه مرتبه افزایش داشته است

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کاشان گفت: قیمت مواد اولیه فست فودها امسال تاکنون سه بار افزایش قیمت داشته است.

جواد فائض در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: برخی از همکاران ما به دلیل کسادی بازار و عدم استقبال مردم از خرید غذاهای آماده تاکنون واحد صنفی خود را تعطیل کرده و در پی آن بیکاری جمعی از نیروهای کار را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه فست فودها و اغذیه فروش ها همانند مشاغل قوی تر مانند هتلداران نیستند و از بنیه مالی کمتری برخوردار هستند، ابراز داشت: از طرف دیگر تبلیغات درباره عدم استفاده مردم از سوسیس و کالباس زیاد است که این موضوع هم نقش مهمی در عدم استقبال مردم از بست فودها بوده است.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان کاشان با بیان اینکه کاشان و حومه ۴۰۰ واحد صنفی دارد که ۳۰۰ واحد دارای مجوز و ۵۰ واحد دیگر در حال اخذ جواز هستند، تصریح کرد: کرونا هم نیر خلاصی را بر واحدهای صنفی وارد کرد و عملا باعث رکود در بسیاری از واحدها شد.

وی عدم حضور گردشگران را نیز عامل دیگری در کسادی بازار فست فودها دانست و بیان داشت: بسیاری از گردشگران و توریست های خارجی غذای غالب آنها فست فودهاست که متاسفانه این منبع درآمد نیز برای واحدهای صنفی فست فود به حداقل و حتی قطع شده است.

فائض با اشاره به اینکه قیمت مواد اولیه فست فودها از عید امسال تاکنون سه مرتبه گران شده است، یادآور شد: این افزایش قیمت ها در تمام کالاها بیش از نرخ افزایش حقوق است و بر همین مبنا خیلی از مردم که حقوق بگیر هستند تهیه غذای فست فودی را از سبد غذایی خود حذف کرده اند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *