• شناسه خبر : 9835

قیمت ملک در کاشان از متوسط کشوری بالاتر است

رئیس اتحادیه صنفی املاک و اتومبیل کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به حاکم شدن رکود بر بازار خرید و فروش املاک و مسکن در کاشان اظهار داشت: با توجه به رصدهای انجام شده خرید و فروش املاک و مسکن در کاشان نسبت به تابستان گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته‌است.

محمدمهدی دواتگران با بیان اینکه قیمت املاک و مسکن در کاشان نسبت به متوسط کشوری قیمت بالاتری دارد، ابراز داشت: مهمترین دلیل این موضوع سرازیر شدن تسهیلاتی است که برخی از افراد برای رونق در شرایط کاری و شغل خود با توجه به مصوبه های دولتی دریافت می کنند و به جای اینکه این تسهیلات که اغلب مبالغ بالایی است در حوزه‌های مخصوص به خود در بخش‌های مختلف اقتصادی صرف شود روانه بازار املاک و مسکن می‌شود.

وی با اشاره به تفاوت زیاد قیمت آپارتمان مسکونی در کاشان تصریح کرد: قیمت آپارتمان مسکونی در کاشان از متری حدود پنج میلیون تومان شروع می‌شود و حتی دیده شده‌است که در برخی از نقاط تا متری ۲۵میلیون تومان هم به فروش میرسد.

وی افزود: به خریداران املاک قولنامه‌ای توصیه می‌کنیم حتما قبل از هرگونه معامله موقعیت زمین را از ادارات مربوطه مثل شهرداری و جهادکشاورزی استعلام کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *