• شناسه خبر : 14379

فعالیت عمرانی کوه های روستای سار، کوهخواری نیست

برخی از کاربران از انجام اقدامات عمرانی در بخشی از دامنه کوه های روستای سار کاشان ویدیویی فرستادند که از دیدگاه آنان این کار غیرقانونی بوده و به نوعی تصرف آنان کوهخواری محسوب می شود که از این جهت پیگیر این موضوع از مسئولان روستای سار شدیم.

عضو شورای روستای سار کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به انتشار ویدئو در این باره اظهار داشت: این منطقه به “پستور” معروف بوده و حصار و کنده های برخی از اهالی روستا در این منطقه قرار دارد.

احسان موسی زاده با بیان اینکه به جهت تسطیح این مناطق مالکان اقدام به استفاده از ماشین آلات عمرانی داشتند، افزود: به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو ابتدا شورای اسلامی روستای سار با هماهنگی بعمل آمده از ادامه روند کار این افراد جلوگیری به عمل آوردند.

وی ابراز داشت: به مالکان اعلام شده این منطقه خارج از محدوده طرح هادی و در حال حاضر جزء منابع ملی ثبت شده است و مالکان به منظور رفع مشکل و بهسازی آن لازم است مدارک و مشخص کردن محدوده خود به دهیاری مراجعه کنند.

موسی زاده خاطرنشان کرد: با مراجعه افراد پس از بررسی های لازم توسط نماینده آن منطقه و نماینده شورا دهیاری و شاهدین مشرف بر منطقه ای اقدام به پیگیری و خارج کردن از منابع ملی و آوردن آن مناطق به داخل محدوده شهری کنند و هرچه سریعتر باید این اقدام صورت پذیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *