• شناسه خبر : 8710

رئیس اداره هواشناسی کاشان مطرح کرد:

فعالیت سامانه بارشی در کاشان در هفته جاری تشدید می‌شود

عباس ارغوانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه فعالیت سامانه‌های بارشی طی هفته آینده در منطقه کاشان تشدید می‌شود، اظهار داشت: در طول هفته آینده شاهد بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این پدیده ها در اکثر مناطق کاشان پیش بینی می‌شود، ابراز داشت: علاوه بر این پدیده ها، مه آلودگی و کاهش دید را هم به خصوص در مناطق غربی کاشان همانند ارتفاعات برزک، نیاسر و قمصر شاهد خواهیم بود.

 

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه اثر مخاطره‌ای این شرایط به صورت آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب ها و کاهش دید در جاده‌ها، گردنه‌ها و معابر کوهستانی شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امکان مسدود شدن برخی جاده‌ها در مناطقی که شدت بر بیشتر باشد، متصور هستیم.

 

وی با بیان اینکه توصیه میکنیم شهروندان کاشانی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند، افزود: لازم است شهروندان حفظ فاصله از رودخانه ها و مسائل‌ها را به خصوص در مناطق مرتفع را رعایت کنند.

 

ارغوانی افزود: استفاده از وسائل ایمنی هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی، استفاده از زنجیرچرخ و ضدیخ، مدیریت مصرف سوخت و غیره از جمله توصیه‌های هواشناسی برای شهروندان منطقه کاشان است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *