• شناسه خبر : 17756

فروش اجباری نان کنجدی در دستگاه کارتخوان تخلف است

مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: حق انتخاب نان ساده یا کنجدی در دستگاه کارتخوان هوشمند با مشتری بوده و فروش اجباری نان کنجدی تخلف صنفی محسوب می شود.

به گزارش اهل کاشانم، رضا مظلومی در جمع خبرنگاران با اعلام عناوین تخلفات احتمالی در اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان اظهار داشت: قیمت مصوب نان ساده، کنجددار و نایلون در دستگاه های کارتخوان ثبت گردیده است.

وی با تاکید بر رعایت ساعات پخت در سه شیفت کاری نانوایان کاشانی افزود: نصب تابلوی مشخصات و نرخ نامه در واحد های نانوائی و در معرض دید خریداران الزامی می باشد.

وی با بیان اینکه رعایت وزن و قیمت مصوب نان ساده و کنجدی طبق تابلو مشخصات ضروری است، تصریح کرد: نانوایان موظفند دستگاه کارتخوان هوشمند را برای امکان انتخاب خرید در اختیار مشتریان قرار دهند.

مظلومی در ادامه گفت: مطابقت تعداد نان خریداری شده از طریق دستگاه کارتخوان با تعداد نان عرضه شده به مشتریان ضروری بوده و مغایرت احتمالی تعداد نان تحویلی با تراکنش ثبتی در دستگاه تخلف محسوب می شود.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان افزود: در صورت عدم مطابقت اطلاعات مندرج در دستگاه کارتخوان نانوایان موظف به مراجعه و اصلاح اطلاعات از طریق اتحادیه صنفی و بانک عامل می باشد.

مظلومی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارشات و شکایات خود را در زمینه تخلفات صنفی در سامانه 124 ثبت و پیگیری نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *