• شناسه خبر : 17447

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

فرآیندهای قانونی معرفی معاون سیاسی فرمانداری کاشان در حال انجام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان درباره تاخیر هشت ماهه در معرفی معاون سیاسی فرمانداری کاشان بدون اعلام زمان تعیین شده ای برای این انتصاب گفت: برای انتخاب این مسئولیت باید فرآیندهای قانونی آن طی شود که این کار در حال انجام است.

محمدرضا جان نثاری در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: الان فرآیند معرفی معاونان فرماندار کاشان به جریان افتاده و استعلامات این افراد باید انجام شود که سعی می کنیم این انتصابات زودتر انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به درخواست نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان مبنی بر انتخاب معاونان فرماندار تا پایان هفته دولت آیا این اتفاق رخ می دهد، گفت: من نمی توانم بگویم حتما تا پایان هفته دولت این انتصابات انجام می شود.

جان نثاری در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان شهریور ماه تکلیف معاون سیاسی فرمانداری کاشان مشخص خواهد شد، افزود: تاریخی اعلام نمی کنم، می ترسم این زمان عقب و جلو شود ولی اگر فرآیند قانونی طی شود فردا هم مسئولان جدید را معرفی می کنیم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان در پاسخ به اینکه نداشتن هشت ماهه مسئولیت مهمی چون معاون سیاسی موجب تضعیف جایگاه فرمانداری کاشان نمی شود، گفت: هیچ زمانی بدون معاونت هم کارها متوقف نشده بلکه یک روز به اسم یک نفر و یک روز وظیفه ای دیگری بوده که کارها را پیگیری کنند.

جان نثاری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه هشت ماه است وظایف معاونت سیاسی فرمانداری کاشان به علی عباس سلیمانی رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری واگذار شده و ایشان هم در اول مهر بازنشسته می شوند در صورت عدم انتخاب فرد جدید چه تصمیم گیری خواهد شد گفت: اگر تا آن زمان فرد جدید انتخاب نشود مسئولیت آقای سلیمانی را تمدید می کنیم!

گفتنی است در شورای اداری شهرستان کاشان (روز چهارشنبه) نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از معاون استاندار اصفهان درخواست کرد تا پایان هفته دولت موضوع معاونت های فرماندارکاشان تا پایان هفته دولت مشخص شوند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *