• شناسه خبر : 3862

عملیات دهانه دوم پل زیرگذر نوش آباد به کاشان آغاز شد

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات گشایش دهانه دوم پل زیرگذر راه آهن در مسیر نوش اباد به کاشان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با اهل کاشانم اظهار داشت: عملیات ساخت دهانه دوم پل زیرگذر نوش آباد به کاشان در مسیر راه آهن سراسری از آبان سال 95 آغاز شد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: عرض دو دهانه پل ۱۵ متر است و بهره برداری از آن، هم برطرف کننده نقطه پرتصادف محور کاشان به نوش آباد است و هم باند دوم جاده کاشان به سفیدشهر را ایمن خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بهره برداری از دو دهانه پل بتنی که با مشخصات استاندارد و با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان ساخته شده است، به عنوان روگذر و تعیین کننده مسیرهای عبور کاربران راه خواهد بود.

وی تاکید کرد: پل زیرگذر نوش آباد، در مسیر راه آهن کاشان به تهران، با تکمیل طرح تقاطع مسیرهای رفت وآمد شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و سفیدشهر و نوش آباد کاملا مشخص و ایمن خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر بخشی از ترافیک جاده‌ای در منطقه کاشان به دلیل حمل و نقل مواد اولیه مورد نیاز و محصولات تولیدی صنایع موجود، توسط ماشین‌های سنگین در مسیر نوش آباد به کاشان انجام می شود که تردد در این مسیر به ویژه در پل زیرگذر راه آهن را خطرآفرین کرده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: شروع عملیات باند دوم محور کاشان به فخره به طول سه کیلومتر، شروع عملیات محور کاشان- نوش آباد- علی آباد، شروع آسفالت محور کاشان به سفیدشهر در فاز سوم از جمله طرح های در حوزه راه های این شهرستان است.

آراسته تصریح کرد: تکمیل عملیات ساخت میدان های علی آباد و اتصال محور کاشان- سفیدشهر به نوش آباد، ادامه ساخت پروژه محور کنارگذر کاشان- آران وبیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و شروع دوباره پیمانکار محور حسین آباد به قاسم آباد به طول چهار کیلومتر در حال پیگیری و انجام است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *