• شناسه خبر : 17771

برای بازگشت زائران اربعین حسینی:

صد در صد ناوگان اتوبوسی کاشان به مرزهای زمینی اعزام شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: با توجه به دستورالعمل کشوری صددرصد ناوگان اتوبوسی این شهرستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی تا ۲۸ شهریور به مرزهای زمینی اعزام می شوند.

علی اکبر آقایی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: با توجه به اعزام صددرصدی ناوگان اتوبوس کاشان به مرزهای زمینی هیچ صورت وضعیتی برای اتوبوسی برای رفتن به شهرهای اطراف مانند تهران و اصفهان صادر نخواهد شد بنابراین شهروندان باید برای سفر خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مرز مهران هر استان یک میز خدمت برای تسهیل در بازگشت زائران حسینی فعالیت می کند و نرخ کرایه بازگشت مسافران همانند نرخ مصوب در هنگام رفتن خواهد بود .

آقایی یادآور شد: بنابر اعلام نرخ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نرخ بلیط اتوبوس های عادی ۴۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان، اتوبوس های vip ویژه ۳۰ و ۳۲ نفره ۳۸۰ هزار تومان و همچنین اتوبوس های vip 25 نفره ۴۵۲ هزار تومان از مبدا کاشان به مقصد مرز مهران قیمت گذاری شده بود که قیمت مصوب برگشت نیز همین مبالغ خواهد بود.

رئیس اداره راهداری کاشان در ادامه گفت: نرخ بلیط بازگشت زائران اربعین حسینی از مبدا مرز شلمچه به مقصد کاشان که بیشتر مسافرانش اتباع هستند برای اتوبوس های عادی ۴۴ نفره ۴۰۰ هزار تومان، اتوبوس های vip ویژه ۳۰ و ۳۲ نفره ۵۰۰ هزار تومان و همچنین اتوبوس های vip 25 نفره ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کمبود اتوبوس و متقاضی زیاد زائران اربعین حسینی برای بازگشت احتمال سواستفاده هایی مانند افزایش نرخ کرایه خواهد بود که شهروندان این تخلفات را گزارش کنند.


    (0) (0)

    سپتامبر 16, 2022

    به شدت کار اشتباهی بود. برای رفتن به تهران و اصفهان مجبور به استفاده از اسنپ و سواری با هزینه هر سفر ۵۰۰ هزار تومان شدیم. این مردم آزاری ها با ریختن خون امام حسین تفاوتی ندارد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *