• شناسه خبر : 8524

مدیر روابط عمومی فرمانداری کاشان:

صاحبان اصناف و مشاغل غیر ضروری صرفا تا ساعت ۱۸ می توانند فعالیت کنند

حمید رضا جوشقانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با قدرانی از همکاری پیشین اصناف و کسبه کاشان در اعمال محدودیت ها گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا و ستاد متناظر استانی فعالیت مشاغل غیرضروری شامل گروه های شغلی دو، سه و چهار شهرستان کاشان تا ۲۰ آذر ماه، از ساعت ۱۸ به بعد هر روز ممنوع است.

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور کاهش تردد در سطح شهرستان و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، ابراز داشت: مشاغل و اصناف ضروری گروه یک، همچنان کما فی السابق می توانند بعد از ساعت ۱۸ نیز به روندکاری خود را ادامه دهند.

جوشقانی افزود: مراکز طبخ غذا نیز می توانند از ساعت 18 به بعد با رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا به به صورت بیرون بر به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کاشان همچنین از ادامه مجوز دورکاری ادارات خبر داد و تصریح کرد: دورکاری بیماران زمینه ای در اولویت است و در سایر موارد مدیران دستگاه ها می توانند مشروط به عدم ایجاد اخلال در کیفیت خدمات رسانی به اربابان رجوع، تا سقف یک سوم دورکاری کارکنان را اعمال کنند.

وی تلاش تیم های نظارت و بازرسی را با توجه به حجم کار و امکانات موجود قابل ستایش دانست و اظهار داشت: مطابق مصوبات ابلاغی، نظارت و کنترل لازم می بایست توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مرکز بهداشت شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی صورت پذیرد.


    (0) (0)

    نوامبر 14, 2020

    همه کارمندان تامین اجتماعی سرکارهستند باز هم ُُسه هفته است برای یک جواب ما باید برویم ودوباره دست خالی برگردیم

    (0) (0)

    نوامبر 17, 2020

    خوبه بلدید وقتی میخواهید مغازه هارو تعطیل کنید آمار مرده ها رو زیاد اعلام میکنید موقع مدرسه ها دو روز وضعیت نارنجی اعلام کردید وقتی تمام پولها رو آموزش و پرورش گرفت دوباره قرمز و مشکی شد تمام محرم همه عزاداری کردن کسی هیچی نگفت . چرا اون موقع حسینیه ها رو پلمب نکردید.حالا برا کاسب میگید مغازه رو ببندید . از حال مردم خبر ندارید واقعا که چ سیاستی دارید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *