• شناسه خبر : 990

با درخشش در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا:

شهر عسل کام کاشانی ها را شیرین کرد

فیلم کوتاه «شهرعسل» به کارگردانی معین روح الامینی برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره «andaras film festival» ایتالیا شد.

 

کارگردان فیلم کوتاه شهر عسل در گفت وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: این فیلم کوتاه تاکنون در 21 جشنواره برون مرزی حضور داشته و توانسته جایزه نقره ای بهترین فیلم جشنواره« unknown film festival» در روسیه و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره «andaras film festival» در ایتالیا را  همراه با لوح تقدیر و تندیس افتخار را به خود اختصاص دهد.

معین روح الامینی افزود: این فیلم کوتاه حدود هشت دقیقه به زبان فیلم عربی در لوکیشن روستای علی آباد کویر با فضاسازی مطابق با کشور سوریه ساخته شده که داستان آن حول محور رویاپردازی های دو کودک برای آینده می چرخد.

این کارگردان جوان کاشانی با بیان اینکه تمام عوامل و بازیگران این فیلم کوتاه بومی هستند، گفت: درخشش هنرمندان شهرم در سطح جشنواره های بین المللی نشان دهنده ظرفیت بالای این شهر و مایه افتخار همگان است.

روح الامینی تصریح کرد: بی مهری های زیادی به هنرمندان کاشانی می شود و برای فعالیت های هنری خود از حمایت های مالی و حتی معنوی چندانی برخوردار نیستند.

این فیلمساز کاشانی درباره عدم شرکت فیلم شهر عسل در جشنواره های داخلی گفت: این یک تصمیم شخصی است چون متاسفانه این جشنواره ها به سمتی می روند که چندان به روح و اهداف فیلم ها نزدیک نیست.

روح الامینی اظهار داشت: هدف از ارسال فیلم شهر عسل به جشنوراه های بین المللی این بود که می خواستیم بفهمیم کشورهای خارجی تا چه اندازه با روح بومی و اصیل فیلم ارتباط برقرار می کنند.

نویسنده و کارگردان فیلم شهر عسل خاطرنشان کرد: در ساخت این فیلم رضا قاسمی به عنوان تصویربردار، امیرحسین رحیم زاده صدابردار، دانیال ناظرحضرتی جلوه های ویژه رایانه ای ، مرضیه سادات حسینی طراح صحنه و لباس، علی خوشدلی مدیر تولید و حسن خوش حالت، پریا نیکومنش،مریم سلمانی،احسان ماشاله زاده،عباس آرام بن، محمد رضا شیرین کار بعنوان بازیگران این اثر هنری همکاری داشتند.

 

 

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *