• شناسه خبر : 5342

در حوزه شهرهای زیر 500 هزار نفر

شهردار کاشان جزو چهره‌های منتخب سال 98 قرار گرفت

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان، در هفتمین جشنواره انتخاب چهره سال 98 (مدیریت شهری،عمرانی و ساختمانی) توانست با کسب 10 هزار و 126 رأی، یکی از چهره‌های منتخب سال 98 در حوزه شهرهای زیر 500 هزار نفر جمعیت لقب گیرد.

هفتمین دوره جشنواره انتخاب چهره سال 98 با آرای مردمی به مدیران و مسئولان حوزه‌های (مدیریت شهری،عمرانی و ساختمانی) در حالی با ثبت مجموع یک میلیون و 26 هزار و 316 رأی به کار خود پایان داد که شهردار کاشان با اختلاف 332 رأی نسبت به شهردار گرگان در جایگاه دوم شهرداران شهرهای زیر 500 هزار نفر قرار گرفت. 

همچنین در این جشنواره مردمی، سیدمجتبی حکیم شهردار بابل با 9 هزار و 224 رأی رتبه سوم را از آن خود کرد تا شهرداران دو شهر شمالی و یک شهر مرکزی کشور، چهره‌های منتخب سال 98 این حوزه را تشکیل دهند.

لازم به ذکر است هفتمین دوره انتخاب چهره سال 98(مدیریت شهری،عمرانی و ساختمانی) برای گزینش مدیران و سازمان‌های مرتبط در هشت گروه شامل شهرداران کشور، شهرداران ۲۲ گانه تهران، مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان‌های نظام‌مهندسی استان، ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرهای جدید کشور، مناطق آزاد و اعضای کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی برگزار شده است.

همچنین گفتنی است مراسم اختتامیه جشنواره چهره سال 98 (مدیریت شهری،عمرانی و ساختمانی) در تاریخ ۲۰ بهمن ماه با حضور مسئولان دولتی و  2500 نفر ازفعالان شهری ،عمرانی و ساختمانی کشور در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود. ضمن اینکه در این مراسم با اهدای لوح از منتخبان این جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.


    محمدطاها
    (0) (0)

    محمدطاها

    فوریه 3, 2020

    چه شهرداری... کی ازش راضی هست کی اینو شهر دار کرد.. پس از سیل پارسال چه تدبیری اندیشید

    (0) (0)

    فوریه 3, 2020

    سلام فقط بفرمایید که این کارت صد آفرین بچه نجیب را چند خریده اند؟ این جایزه ها را باید تا رزومه پر شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *