• شناسه خبر : 6376

شش مغازه قصابی در کاشان پلمب شد

بدلیل تخلفات بهداشتی شش باب قصابی متخلف در منطقه راوند کاشان پلمپ گردید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی کاشان، شش باب قصابی بدلیل ذبح دام  خارج از نظارت بهداشتی دامپزشکی و عرضه گوشت فاقد مهر و لیبل دامپزشکی در منطقه راوند کاشان به طور همزمان  پلمپ گردید.

دکتر عباس شاه میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی کاشان در این خصوص افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری و پیشگیری از بیماریهایی مشترک بین انسان و دام مانند تب مالت و تب کریمه کنگو، بازرسان دامپزشکی چندین مرتبه به متصدیان این واحدها تذکرات لازم در خصوص ذبح دام در کشتارگاه صنعتی کاشان و الزام بررسی سلامت گوشت توسط ناظرین بهداشتی دامپزشکی ارائه داده بودند. اما متاسفانه این افراد داخل باغات و دامداریها در محیطی غیربهداشتی و خارج از نظارت بهداشتی دامپزشکی همه روزه اقدام به ذبح دام کرده و گوشت آن را به فروش میرسانند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی  نهایتاً در راستای صیانت از امنیت و سلامت غذایی شهروندان و با برخورد قاطع و محکم در برابر متخلفین از فعالیت این واحدها جلوگیری بعمل آمد و با همکاری شایسته پلیس نظارت بر اماکن عمومی   شهرستان کاشان   شش باب مغازه قصابی متخلف منطقه راوند کاشان به طور همزمان پلمپ گردید .

دکتر شاه میرزایی از همشهریان محترم خواست  گزارشات تخلفات بهداشتی در خصوص گوشت قرمز و مرغ، ماهی و تخم مرغ را به سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی کاشان اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *