• شناسه خبر : 569

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان:

سیاه نمایی کردن گناه بزرگی است/ جابه جایی گندم قاچاق محسوب می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه سیاه نمایی کردن در شرایط فعلی کشور گناه بزرگی است، افزود: حوزه کارگری کاشان با مشکل حادی مواجه نیست و تنها دو یا سه کارخانه به دلیل دیرکرد بازپرداخت هزینه محصولاتش تعدیل نیرو داشته است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “عباسعلی قپانی پور” شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری کاشان اظهار داشت: در وضعیت فعلی کشور اتاق جنگ دشمن در حوزه اقتصادی فعال شده و در این شرایط باید از هرگونه سیاه نمایی مانند تعدیل نیرو در بخش صنعت پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه اشتغال در کاشان شرایط مناسبی دارد، گفت: آمار بیکاری افراد زیر دیپلم در سطح شهرستان کمتر از هفت درصد و در قشر تحصیلکرده 20 درصد است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز فرمانداری به نظارت و جلوگیری از قاچاق مایحتاج و کالاهای اساسی مردم است، افزود: باتوجه به فصل برداشت گندم هرگونه جابه جایی این محصول بدون مجوز اداره غله و جهاد کشاورزی ممنوع بوده و قاچاق محسوب می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون محصول گندم کشاورزان شهرستان های کاشان، اردستان، آران وبیدگل و نطنز با قیمت تضمینی مصوب دولت خریداری شده و تحویل سیلوهای ذخیره گندم در کاشان داده می شود.

معاون فرماندار کاشان درباره مواجه دولت با چاه های آب کشاورزی کاشان گفت: در این زمینه با دو رویکرد متقابل در زمینه برداشت آب روبه رو هستیم در این موضوع جهاد کشاورزی بدنبال توسعه کشاورزی و تولید محصولات بیشتر است و وزارت نیرو برای حفظ منابع آب های زیر زمینی تلاش می کند.

قپانی پور تاکید کرد: تنها راه حل تقابل این دو وزارت خانه موضوع تغییر الگوی کشت و استفاده از آبیاری نوین و ترویج آن در بخش کشاورزی است که این امر به دلیل وضعیت خرده مالکی زمین ها در کاشان با مشکل همراه است.

 

خواسته های اهالی جوشقان قالی فراتر از قانون است

معاون سیاسی فرمانداری کاشان درباره اعتراضات درباره معادن جوشقان قالی گفت: در این زمینه با حضور فرمانداری و دستگاه های ذی ربط کاشان، صاحبان معادن، اعضای شورا و شهرداری جوشقان قالی جلساتی برگزار شد تا هز آنچه که آنها ضایع شدن حق و حقوق قانونی خود می دانند بررسی شود.

وی افزود: در این زمنیه خواسته هایی فراتر از قانون وجود داشت که هرچند خارج از قانون بود ولی با تعامل با صاحبان معادن قابل حل است.

وی تصریح کرد: عده ای با نام دانشجویان عدالتخواه که که برخی از بچه های بسییجی و خوبی هستند باید در چارچوب قانون سخن بگویند زیرا معادن منطقه جوشقان قالی اقدامات حمایتی برای مردم انجام دادند ولی آمادگی خود را برای تعاملات دیگر اعلام کرده اند.

قپانی پور خاطرنشان کرد: در مباحث زییست محیطی معادن منطقه جوشقان قالی هر کارشناسی نظری دارد ولی باید راهکاری برای حل مشکلات زیستی محیطی در این منطقه اتخاذ شود..


    (3) (2)

    ژوئن 24, 2019

    این اقای معاون فقط تو جلسات بلد هست حرفهای کوچه بازاری بزنه و جوک تعریف کنه حامی سرمایه دار هست و دوستدار میزش . بازنشسته شدن هم تو کارش نیست

    جوان کاشانی
    (2) (2)

    جوان کاشانی

    ژوئن 24, 2019

    اقای قپانی پور تا کی میخای واسه پست و مقام حقیقت رو کتمان کنی؟ بد نیست میدون رو به جوانترها و کسانیکه علمی کار میکنند بسپاری. تا کی میخای نقش کدخدای کاشان رو بازی کنی و تو کار همه ادارات خلل وارد کنی و از انجام قانون به بهانه ریش سفیدی کردن جلوگیری کنی. اقای قپانی پور در اون دنیا مسئول تمام حق و ناحق کردنهایی هستی که امروز داری انجام میدی.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *