• شناسه خبر : 11878

سفر از کاشان به تهران برای سرقت

رئیس پلیس آگاهی تهران تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای که برای سرقت، از کاشان به تهران سفر می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم به نقل از میزان، علیرضا لطفی گفت: ۳۱ تیرماه خودروی گشت پلیس آگاهی تهران در حال گشت‌زنی در منطقه خلازیر به خودروی پرشیا سفید رنگ مشکوک شدند که در بررسی شماره ملی پلاک خودرو مشخص شد که پلاک خودرو از یک خودروی پرشیا سفید رنگ در میدان فتح به سرقت رفته است.

وی افزود: تیم پلیسی در این مرحله دستور ایست برای راننده خودروی پرشیا را صادر کردند، اما راننده به محض مشاهده خودروی گشت پلیس آگاهی تهران اقدام به فرار کرد و ماموران پس از یک ساعت تعقیب و گریز ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و موفق به دستگیری سارق شده و در بازرسی از خودرو تعدادی مدارک شناسایی سرقتی و اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در ابتدا شاکیان پرونده هدف شناسایی قرار گرفتند.

سردار لطفی عنوان داشت: یکی از شاکیان پرونده با حضور در پلیس آگاهی تهران عنوان کرد روز ۳۰ تیرماه امسال به تهران آمدم و در فرودگاه سوار بر خودروی شخصی پرشیا سفیدرنگ که مسافرکشی می‌کرد شدم و به منطقه یوسف‌آباد آمدیم و وقتی جلوی در خانه از خودرو پیاده شدم راننده قبل از اینکه من وسایلم را بردارم به سرعت از محل فرار کرد و چمدان‌هایم راکه داخل آن پول و مدارک و اموال باارزش بود را به سرقت برد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که ۵ اردیبهشت‌ماه نیز در شهر قدس به همین شیوه سرقت دیگری رقم خورده است و متهم در نقش مسافرکش با شماره پلاک سرقتی مسافر دیگری را از فرودگاه سوار بر خودرو کرده و پس از رسیدن به مقصد و پیاده شدن مسافر اقدام به سرقت چمدان مسافر جوان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان در مراحل بعدی اطلاع پیدا کردند که متهم در منطقه تجریش با شکستن شیشه یک خودرو اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو به ارزش ۵۰ میلیون تومان کرده است.

سردار لطفی اظهار داشت: متهم از سارقان سابقه‌دار است که در شهر کاشان نیز بار‌ها دستگیر شده و مشخص شد که متهم اهل شهرستان کاشان است و برای سرقت به تهران سفر می‌کند و با سرقت شماره پلاک‌های خودرو‌های پرشیا سفیدرنگ در پایتخت سرقت‌های دیگری را به اجرا می‌گذارد.

این مقام ارشد پلیسی گفت: شهروندانی که صاحبان خودروی پرشیا سفیدرنگ هستند در صورت به سرقت رفتن شماره پلاک‌هایشان به پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند و چنانچه شهروندان هدف سرقت با خودروی پرشیا سفید رنگ قرار گرفتند برای شناسایی متهم به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

اهل کاشانم را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/ahle.kashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *