• شناسه خبر : 7719

انتقاد شدید ساداتی نژاد از شرکت سایپا کاشان

سایپا کاشان هیچ مسئولیت اجتماعی را در منطقه کاشان بر عهده نگرفته است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از عدم مسئولیت پذیری شرکت سایپا در قبال مردم منطقه کاشان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم سیدجواد ساداتی نژاد در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه صنایع فولاد کاشان با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری شرکت سایپا کاشان اظهار داشت: در تمام دنیا شرکت های کوچک و به خصوص بزرگ در قبال مردم منطقه ای که شرکت در آن تاسیس شده است مسئولیت پذیری اجتماعی دارند و از جمله جوایزی هم که به شرکتها می دهند در حوزه پذیرش مسئولیت های اجتماعی است.

انتقاد ساداتی نژاد از سایپا کاشان

وی با طرح این سوال که شرکت سایپا چه خدمتی به مردم منطقه کاشان می کند؟ ابراز داشت: احتمالا یکی از پاسخ ها این باشد که این شرکت اشتغال ایجاد کرده است ولی بسیاری از مردم منطقه کاشان در قالب نیروی کاری و غیره به این شرکت خدمت می کنند و این شرکت در حال تولید است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه شرکت سایپا از همه امکانات منطقه از جمله آب، برق، گاز و دیگر ظرفیت های منطقه استفاده می کند، تصریح کرد: این یک رسم معمول در دنیاست که شرکت های بزرگ در قبال مردم منطقه احساس مسئولیت اجتماعی دارند در حالی که شرکت سایپا در منطقه کاشان هیچ مسئولیت اجتماعی را بر عهده نگرفته است.

وی یکی از مهمترین حوزه های مشارکت های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت های بزرگ را در فضاسازی و المان های شهری دانست و افزود: مردم منطقه کاشان از شرکت هایی مثل سایپا که از ظرفیت ها و امکانات منطقه کاشان استفاده می کنند، انتظار همراهی آنها در حوزه فعالیت های اجتماعی را دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *