• شناسه خبر : 5888

ساعت کاری بازار کاشان کاهش می یابد

در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ساعت کاری مجموعه بازار تاریخی کاشان کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از وبدا کاشان ساعت کاری مجموعه بازار کاشان برای ساماندهی مواجه کسبه با مشتریان با ویروس کرونا صبح ها از ساعت 10 لغایت 13 و عصرها از ساعت 17 لغایت 20  تغییر کرد.

همچنین در نشست رئیس دانشگاه و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در کاشان با اصناف و معتمدین بازار،  متولیان حوزه بهداشت خواستار مشارکت همگانی بخصوص اصناف بازار در روزهای پایانی سال برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شدند.

این نشست در راستای جلب حمایت و مشارکت نمایندگان و معتمدین بازار، ارائه آموزش و نکات لازم در راستای کنترل کرونا ویروس و توصیف شرایط موجود صورت پذیرفت که اصناف بازار نیز آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند.

همچنین با انجام اقدامات آموزشی و پخش فایل های آموزشی در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا، انجام تبلیغات به صورت بنر، پوستر و  توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با همکاری شورای بازار انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در هر جلسه‌ای که با حضور متخصصان برگزار می‌شود، اعلام می‌کنند که شیوع ویروس در حال گسترش است و سه اقدام آموزش‌های عمومی و تعهد همه مردم به انجام دادن آن‌ها، کاهش تردد در سطح شهر و کاهش تجمعات کوچک از جمله راه‌های کنترل این بحران است.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *