• شناسه خبر : 6379

سارق داخل خودرو حین سرقت در کاشان دستگیر شد

  فرمانده انتظامی شهرستان "کاشان" با اشاره به این‌که شهروندان توصیه‌های پلیس را جدی‌تر بگیرند، گفت: با تلاش پلیس سارق داخل خودرو در حین سرقت دستگیر و به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پلیس کاشان، سرهنگ پاسدار “علی قربانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه در اثر کم‌توجهی برخی از شهروندان و رها کردن وسایل در داخل خودرو یا عدم استفاده از تجهیزات ایمنی شاهد وقوع برخی جرائم از سوی سارقان به‌ویژه سرقت داخل خودرو هستیم که امیدواریم همشهریان عزیز توصیه‌های پلیس را جدی‌تر بگیرند.

وی ادامه داد: در پی اطلاع مأموران کلانتری ۱۳ علوی از سرقت داخل خودرو در خیابان سلمان فارسی بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام که مشاهده کردند فردی در حال سرقت داخل خودرو است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این سارق با مشاهده پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل مأموران در یک اقدام ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ “قربانی” تصریح کرد: طی بازجویی‌های اولیه به‌عمل‌آمده متهم بنام “رضا ۲۹ ساله” تاکنون به ۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *