• شناسه خبر : 12227

ساخت و ساز تا تعیین تکلیف زمین متوقف شد

حسن پرآبی شهردار قمصر در گفتگو پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به ساخت و سازهای اخیر صورت گرفته شهر قمصر کاشان و انتقاد از نحوه اطلاع رسانی اظهار داشت: این موضوع در وهله اول به غلط اطلاع داده شده و اعلام شده که شهرداری قمصر کوه‌ها را تخریب می‌کند در حالی که هیچ از یکبار تجهیزات و ماشین آلات مربوط به شهرداری نبوده است.


وی با بیان اینکه دفاع از طبیعت حق تمامی طبیعت دوستان است، افزود: انجام عملیات عمرانی در زمین شخصی دارای سند و توسط خود مالک انجام شده و در کلیپ منتشر شده اقدامات صورت گرفته به شهرداری نسبت داده شده است که از اساس غلط است.

سرپرست شهرداری قمصر با بیان اینکه وقتی فردی زمین داشته داخل محدوده شهری بوده و هیچ منع قانونی وجود ندارد شهرداری نیز پروانه صادر کرده است، ابراز داشت: قمصر یک دره‌ای است که یک رودخانه در وسط آن رودخانه واقع شده و بخشی از محدوده شهری در دامنه کوه واقع شده است و از آنجا که در حریم و بستر رودخانه بوده و باغات نیز تخریبی در آن صورت نگرفته پرونده صادر شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط و با این وجود نیز فعالیت ماشین آلات سنگین مالک زمین متوقف شده‌است، گفت: فعالیت این ماشین آلات تا تعیین تکلیف دقیق زمین مورد نظر متوقف شده است و از توقف فعالیت آنان نیز یک هفته میگذرد که تا تعیین تکلیف آن ادامه دارد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *