• شناسه خبر : 323

معاون عمرانی استان اصفهان:

زیرگذر مدخل شهر با قانع شدن شورای ترافیک استان نهایی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در صورت قانع شدن مجموعه شورای ترافیک استان اصفهان از نظرات کارشناسان زیرگذر مدخل شهر کاشان تصویب و اجرای ان نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حجت الله غلامی درباره ارزیابی خود از نشست شورای ترافیک شهرستان کاشان با موضوع زیرگذر مدخل شهر در محل فرمانداری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه به دلیل فرصت کم بیشتر کلیات سوالاتی که اعضای شورای شهر کاشان و شورای ترافیک شهرستان داشتند، ارائه شد.

وی افزود: چون مشاوران فایل ها و مستندات خود را به همراه نداشتند قرار شد تا پایان این هفته، سوالات بیان شده به صورت مکتوب به شورای ترافیک استان ارسال شود تا برای پاسخ کامل در اختیار مشاوران قرار بگرد.
وی تصریح کرد: نشست مجدد شورای ترافیک استان اصفهان مجددا هفته آبنده در کاشان برگزار خواهد شد که در صورت قانع شدن مجموعه شورای ترافیک استان از نظرات کارشناسان، زیرگذر مدخل شهر کاشان تصویب و اجرای آن نهایی خواهد شد.

غلامی افزود: اگر اعضای شورای شهر کاشان و دیگر سوال کنندگان از پاسخ های مشاوران قانع نشدند یک تیم 5 نفره منتخب معاونت امور فنی عمرانی استان، شهرداری و شورای شهر کاشان در مدت 15 روز موضوعات را بررسی خواهند کرد تا اگر اصلاح یا تغییری برای این اجرای طرح لازم بود، اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: من فکر می کنم برای مطالعات ترافیک زیرگذر مدخل شهر از بهترین مشاوران کشور انتخاب شده اند که در انجام پروژه های بزرگ در مقیاس کشوری صاحبنظر هستند.

غلامی در مورد نظر اعضا شورای شهر کاشان درباره توقف طرح تا اعلام نهایی نتیجه نظرات کارشناسان گفت: ما خود را وارد مباحث اجرایی شهرستان کاشان نمی کنیم.
وی در مورد نظر مخالف یا موافق خود درباره اجرای زیرگذر مخل شهر کاشان اظهار داشت: هر انچه که نظر اعضای شورای ترافیک استان باشد ان را تشخیص داده و اعلام خواهیم کرد.

غلامی در پایان درباره ممانعت از حضور خبرنگاران در این نشست خاطرنشان کرد از نظر من منعی برای حضور انها نبود و می توانستند در این جلسه شرکت کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *