• شناسه خبر : 13227

زیرساخت‌های ترافیکی کاشان مناسب نیست/۲۹ درصد ظرفیت پلیس به مسائل ترافیکی اختصاص یافته است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ حسین بساطی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 17 مهرماه اظهار داشت: “پلیس هوشمند امنیت پایدار” شعار امسال هفته نیروی انتظامی است و ویژه برنامه هایی در این هفته اجرا می‌شود.


وی ضمن اشاره به برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در روز شنبه افزود: بیش از 53هزار تماس تلفنی طی شش ماهه نخست سال جاری توسط شهروندان کاشانی با مرکز پلیس 110 داشتند که نزدیک به 81 درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات انتظامی شده است و این موضوع نشان از اعتماد شهروندان به پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر کاهش وقوع جرم در این منطقه ابراز داشت: خوشبختانه روند افزایشی وقوع جرم در کاشان روند کُند به خود گرفته به نحوی که در حال حاضر ما با کاهش 12 درصدی وقوع جرم در شهرستان کاشان رو به رو هستیم.

وی با بیان اولویت نخست تماس شهروندان با 110 موضوع ترافیکی و راهور است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد باید در حوزه ترافیکی اقدامات اساسی صورت پذیرد و زیرساخت‌های لازم در این زمینه ایجاد شود چراکه 29 درصد ظرفیت پلیس در حوزه ترافیکی مصرف می‌شود‌.

بساطی با بیان اینکه نزاع و درگیری با 25 درصد اولویت دوم تماس‌های مردمی کاشان با پلیس 110 است، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش توجه شود و خوشبختانه در حوزه تخصصی یعنی سرقت اولویت تماس در رتبه‌های آخر قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از سرقت منازل می توان از ظرفیت شهرداری کاشان استفاده کرد، تاکید کرد: دید امنیتی شهروندان کاشانی در حوزه ساخت و سازهای منازل مسکونی به میزان کافی نیست و از این رو سارقان با پیدا کردن فرصت اقدام به سرقت می‌کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *