• شناسه خبر : 8003

روزانه ۱۰۰۰ دز واکسن در منطقه کاشان تزریق می‌شود

محسن باغ میرانی

مهدی دلاوری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه همچنان تعداد بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان زیاد است، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا بسیار كمك كرد طرح بستری موقت بود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح به صورت بستري موقت خدمات بيمارستاني ارائه شده و بعد بيمار ترخيص مي شود و روز بعد مجددا براي دريافت خدمات مراجعه ميكند و اين روند تا درمان فرد ادامه مي يابد، ابراز داشت: در کاشان تاکنون ٦١٨ نفر با این روش تحت مداوا قرار گرفته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به مشاهده مواردی از ابتلا به ویروس کرونای هندی در قم تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به این ویروس در کاشان مشاهده نشده است.

وی ضمن انتقاد به انتشار برخی از باورهای غلط نسبت به واکسن کرونا گفت: به اعتقاد و باور تمام کارشناسان و متخصصین در سراسر جهان در شرایط کنونی راه پایان اپیدمی کرونا و بازگشت به زندگی عادی در جامعه واکسیناسیون است و نباید شهروندان با استناد به این مطالب از تزریق واکسن امتناع کنند.

دلاوری گفت: روزانه ١٠٠٠ دز در کاشان واکسن تزریق مي شود که انشااله با راه اندازي پايگاههاي جديد واكسيناسيون اين تعداد افزايش مي يابد.