• شناسه خبر : 12253

دیگر بخشی برای بستری بیماران کرونا نداریم، مجبوریم از پذیرش بیماران جدید تا ترخیص بیماران قبلی خودداری کنیم

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان در جمع خبرنگاران گفت: با افزایش مجدد مراجعه بیماران بستری کرونا در این مرکز، تعداد تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان، برای چندمین بار متوالی افزایش یافته و کاملا اشباع گردید.


 
شجاعی افزود: هفدهمین و آخرین بخشی که امکانات ارائه خدمات و بستری بیماران کرونا در بیمارستان را دارا بود به این بیماران اختصاص یافت، که با توجه به اینکه همه تخت‌های این بخش‌ها تکمیل شده، در صورت افزایش جدید بیماران کرونا، مجبور هستیم از پذیرش بیماران جدید تا انجام ترخیص بیماران بستری قبلی خودداری نماییم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر امکان پذیرش بیماران عادی در بخش‌های بیمارستان( به جز بخش‌های زایمان و NICU که برای بستری مادران باردار و نوزادان است) وجود نداشته و بیماران عادی می‌توانند برای دريافت خدمات به بیمارستان نقوی و بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کرده و پذیرش و بستری شوند.

ابوالفضل شجاعی گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در این مرکز ۴۰۶ نفر می‌باشد که ۴۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه (icu) هستند، که بعلت تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه، بیمارانی که هم اکنون نیازمند بستری در این بخش‌ها هستند نیز به ناچار در بخش‌های عادی بستری هستند.

شجاعی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۷۰ بیمار مبتلا به کوید ۱۹ در اورژانس بستری هستند گفت: با توجه به اینکه هیچگونه تخت خالی در بخش‌های بستری نداریم و امکان انتقال بیماران اورژانس به این بخش‌ها وجود ندارد، دیگر نمی‌توانیم بیمار جدیدی را هم در اورژانس پذیرش کنیم، چون نه فضا و نه تخت خالی در اورژانس داریم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *