• شناسه خبر : 4035

در نخستین روز از انتخابات مجلس یازدهم در کاشان:

دو داوطلب به فرمانداری کاشان رفتند یک نفر موفق به ثبت نام شد

در نخستین روز از ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل دو داوطلب به فرمانداری کاشان مراجعه کردند ولی یک نفر موفق به ثبت نام شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس و در نخستین روز تنها یک داوطلب مرد با حضور در فرمانداری کاشان ثبت نام کرده است.

دواطلب دیگری که برای ثبت نام به محل فرمانداری کاشان مراجعه کرده بود به دلیل ناقص بودن مدارک خود موفق به ثبت نام نهایی نشد تا با تکمیل مدارک مورد نیاز دوباره برای ثبت نام اقدام کند.

داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره¬ مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل از ۱۰ الی ۱۶ آذر ماه سال‌جاری می‌توانند با همراه داشتن مدارک به وزارت کشور و فرمانداری ویژه شهرستان کاشان مراجعه کنند.

در اجرای ماده¬ ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده¬ ۲۱ آئین¬‌نامه¬ اجرایی آن، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره¬ مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸.۹.۱۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۸.۹.۱۶ جمعا به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.

داوطبان می¬‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری¬‌های مراکز حوزه¬‌های انتخابیه، سفارت‌خانه¬‌ها، کنسولگری¬‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک موردنیاز:
۱- اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن؛
۲- اصل شناسنامه عکس¬دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن؛
۳- یک قطعه عکس ۴*۳ جدید؛
۴- اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
۵- اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛
۶- اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *