• شناسه خبر : 15374

دفتر حوزه هنری کاشان مجددا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دفتر حوزه هنری کاشان از دو سال پیش تاکنون تعطیل بوده و هیچ رئیسی برای این نهاد هنری تعیین نشده است که نشان از بی‌توجهی مسئولان امر به این نهاد است که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

از این رو دفتر حوزه هنری کاشان طی دو سال گذشته تعطیل بود و اخیرا نیز «اهل کاشانم» گزارشی از وضعیت این دفتر در کاشان منتشر کرد.

در این زمینه احمد نوری مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن عرض تبریک به مناسبت بعثت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: خوشبختانه آثار خوبی در حوزه تئاتر ارسال شده که مورد بازبینی قرار گرفته است و آثاری نیز از کاشان به اداره کل حوزه هنری استان اصفهان ارسال شده و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا آثار نهایی شده بعد از تعطیلات نوروز به روی صحنه برود.

مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان ضمن اشاره به حضور چهار اثر سینمایی تولیدشده حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر ابراز داشت: برخی آثار نامزد دریافت سیمرغ بوده و برخی نیز سیمرغ دریافت کردند.

وی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی در زمینه راه‌اندازی دفتر حوزه هنری منطقه کاشان گفت: امیدواریم در این زمینه اتفاقات خوبی را شاهد باشیم و با برگزاری محافل و گعده‌ها در دفتر کاشان شاهد افتتاح این دفتر باشیم و امیدواریم شاهد جایگاه واقعی هنر در منطقه کاشان باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *