• شناسه خبر : 4160

در پی قتل مردی در یک واحد صنفی روز شنبه در کاشان:

قاتلان فراری در کاشان دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان، قاتلان فراری که مردی 65 ساله را در یک واحد صنفی در یکی از مراکز شهر به قتل رسانده بودند در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ پاسدار علی قربانی، سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: روز شنبه مصادف با نهم آذر ماه سال جاری ، در پی تماس خانمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، از کشته شدن مردی در یک واحد صنفی واقع در شهر کاشان توسط افرادی ناشناس خبر داد . 

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله پس از وصول خبر به محل حادثه رسیدند، تصریح کرد : پس از تأیید خبر اولیه توسط مأموران کلانتری، موضوع به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم مرکز تشخیص هویت اعلام شد‌ و با حضور کارآگاهان در صحنه جرم و بررسی های اولیه مشخص شد مقتول آقایی ۶۵ ساله بود که بر اثر وارد شدن شئ سختی به سرش به قتل رسیده است. 

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه با بررسی های صورت مشخص شد سه نفر در این حادثه مشارکت داشتند، افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک سری تحقیقات اولیه متوجه شدند متهمان پس از انجام قتل، اموال مقتول را سرقت و از محل متواری شده اند. 

 قربانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی کاشان در نهایت با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی، موفق شدند متهمان را کمتر از 48  ساعت شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، متهمان را که به یکی از شهرستان های همجوار متواری شده بودند در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند. 

وی در ادامه افزود : متهمان در بازجویی های اولیه بعمل آمده منکر هرگونه جرمی بودند اما زمانی که با شواهد و مدارک روبه شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و انگیزه قتل را اختلاف حساب با مقتول اعلام کردند . 

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند افزود : امنیت و آرامش مردم و جامعه، خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که بخواهند مخل نظم و امنیت جامعه باشند، برخورد قاطع خواهد کرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *