• شناسه خبر : 16450

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی روستای یحیی آباد کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی روستای یحیی آباد شهر مشکات با اشراف اطلاعاتی و اقتدار پلیس خبر داد .

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی بین تعدادی جوان در روستای یحیی آباد شهر مشکات بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند .
این مقام انتظامی افزود: ماموران با رسیدن در صحنه متوجه شدند که ۱۲ جوان به دلیل اختلافات شخصی با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده که در این درگیری ۴ نفر از طرفین دعوا به شدت مجروح و عاملان اصلی از محل متواری شدند .
وی تصرحی کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند عاملان اصلی درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۲ ساعت داخل مخفیگاهشان در شهر کاشان دستگیر کنند .

وی در ادامه گفت: سلب آسايش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با همکاری مقام قضایی به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می کند .
سرهنگ کاکاوند در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد : پلیس هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه تخطی از قانون را نخواهد داد و با تمام کسانی که بخواهند به هر نوعی آسايش مردم را به مخاطره بیندازند ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *