• شناسه خبر : 11874

در ايام زيارت اهل قبور ورود به آرامستان‌های كاشان ممنوع است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشان با اشاره تصميم ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم‌ در محوطه آرامستان‌هاى كاشان جلوگیری می‌شود و مردم ميتوانند گزارش تخلفات و تجمع ها را به پليس ١١٠ اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، غلامعلى ساران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفن اموات كرونايى در آرامستان‌های کاشان ادامه دارد، بیان کرد: تنها به دلیل بحث پیشگیری از شیوع کرونا، خانواده‌های اموات باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشیيع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.


ساران افزود: خانواده‌های فوتى همچنین باید از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهنسال به مراسم تشیيع و تدفین خودداری کنند چراكه ورود این افراد به محوطه آرامستان سلامتى‌شان را به خطر می‌اندازد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌‌های کاشان در ادامه از ورود شهرستان کاشان به پیک پنجم کرونا و ابتلای تعداد زیادی از شهروندان خبر داد و افزود: درب‌های ورودی آرامستان‌ها بسته و برنامه مذهبی، فرهنگی و ترحیم در دارالسلام و در جوار گلزار مطهر شهداء تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

ساران ضمن قدردانى از همكارى شهروندان، عنوان کرد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان‌ها در اين ايام مانند گذشته نیز همين همکاری را با مجموعه خدمتگزاران خودشان در سازمان داشته باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *