• شناسه خبر : 412

رئیس شورای شهر کاشان:

در اعلام موافقت خود با پروژه مدخل شهر تخلف کردم

رئیس شورای شهر کاشان گفت: در ارسال نامه موافقت با کلیات پروژه زیرگذر مدخل شهر من از نظر قانون تخلف کردم زیرا قبل از اعلام آن باید مصوبه اجرای آن را از اعضای شورا می گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “علی رسول زاده” در صد و هفتمین نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: پنجشنبه گذشته با ارسال نامه ای به شهردار کاشان اشتباه بودن آن نامه را توضیح دادم و از نظر من دیگر نامه قبلی آثار قانونی و حقوقی نداشته و کن لم یکن شده است.

وی افزود: شهردار کاشان همواره می گوید که رئیس شورا در نامه دوم خرداد خود موافقتش را با کلیات اجرای پروژه را اعلام کرده و اصلاحات لازم را بیان کرده که ما انجام خواهیم داد.

وی گفت: پیشنهادی که شهرداری برای امضا مفاد قرارداد بین شهردار کاشان و قرارگاه خاتم الانبیا داده بود ایراد قانونی داشت ولی برای نشان دادن حسن نیت خود موافقت خود را اعلام کردم و گفتیم باید ایرادات موجود اصلاح شود.

رسول زاده در ادامه تصریح کرد: قبل از ارسال نامه باید روال قانونی اصلاحات انجام می شد تا اجرای پروژه در صحن علنی شورا مصوب و طبق قانون به فرمانداری ارجاع داده شود.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: با بررسی دستورالعمل ها و شرح وظایف متوجه شدم از نظر قانونی من در اعلام موافقت خود با اجرای پروژه زیرگذر مدخل شهر تخلف کرده و در ارسال نامه آن اشتباه کردم زیرا باید مصوبه اعضای شورا را می گرفتم.

رسول زاده گفت: در نامه ای که به دادستان کاشان با امضای چهار عضو مخالف شورا ارائه شد آنها خواستار توقف پروژه زیرگذر مدخل شهر شدند که دادستان نیز این نامه را به شهردار ابلاغ کرده و شهردار به دادستان جواب داده بودند.

وی گفت: فرماندار کاشان در تماسی از من خواسته در جلسه امروز شورا برای توقف پروژه مصوبه اعضا گرفته نشود و من گفتم شما به شهردار کاشان بگویید اگر ادامه عملیات آن قانونی است انجام دهد که فرماندار در گفت گو با شهردار خواستار توقف پروژه شده بود.

رئیس شورای شهر اظهار داشت: برای احترام به قولی که به فرماندار داده شده در این جلسه رای گیری نمی کنیم ولی امروز صبح (شنبه) کم و بیش مشغول اجرای عملیات احداث این پروژه هستند و اگر این روند ادامه داشته باشد و متوقف نشود در جلسه فوق العاده شورا برای توقف آن رای گیری خواهیم کرد.

رسول زاده خاطرنشان کرد: با توجه به جلسه شورای ترافیک استان اصفهان که چهارشنبه هفته قبل در محل فرمانداری برگزار شد با توجه به صورتجلسه این نشست سوالات مکتوب خود را برای اعلام پاسخ کارشناسان ارسال کردیم تا در نشست مجدد شورای عالی ترافیک استان پروژه زیرگذر مدخل شهر بررسی شود.


    (2) (1)

    ژوئن 16, 2019

    استاد ، مطمئنید که این یکی دیگه اشتباه نیست !!؟

    شهروند
    (4) (0)

    شهروند

    ژوئن 16, 2019

    اشتباهات آقای رسول زاده پایان ندارد.او در این گزارش حتی نتوانسته قواعد نگارشی یک گزارشِ درست را رعایت کند. شورای شهر باید از خدمات یک کارشناس حقوقی مجرب استفاده کند و نوشتن نامه‌هایش را هم به عهده‌ی فردی که مهارت داشته باشد واگذار نماید.

    (3) (0)

    ژوئن 16, 2019

    اگر انجام شود کار بسیار مفیدیست درترافیک مدخل .وترافیک در مدخل حذف خواهد شدومن با انجام این پروژه موافقم . حیف که شوراهها یک مشکل بزرک شده انددر پیشرفت شهر نه تنها در کاشان بلکه در همه ایران وشهرداری ها

    علی
    (1) (0)

    علی

    ژوئن 16, 2019

    آقای رسول زاده اینکاره نیستن والا، لطفا برید سوابق ایشون رو مطالعه کنید

    (1) (0)

    ژوئن 16, 2019

    بنده به عنوان یه شهروند تحصیل کرده به خصوص تحصیلاتی در این زمینه ادامه پروژه و به اتمام رساندن آن را به نفع شهرکاشان و مردم میدانم و تا حد زیادی از بار ترافیکی کاسته خواهد شد....زیرا همانند این پروژه را درشهرهای زیادی از کشور و تاثیر آن در کاهش ترافیک را مشاهده نموده ام

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *