• شناسه خبر : 12313

درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از درخواست برپایی بیمارستان صحرایی به دلیل روند صعودی بیماران کرونایی نیازمند به بستری در منطقه و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های مرجع کرونا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، محمد حاجی جعفری در جمع خبرنگاران افزود: طی مکاتبه ای در مورخ سوم مرداد ماه با استانداری ضمن اعلام وضعیت اضطراری، تقاضای برپایی بیمارستان صحرایی مجهز با حداقل200 تخت به منظور تداوم امکان ارائه خدمات به بیماران کرونایی ارسال شد.


وی تصریح کرد: نامه درخواست از سوی مدیر کل بحران در تاریخ چهارم مرداد ماه به مراجع ذیصلاح ارجاع شده و در حال پیگیری و آماده سازی است.

حاجی جعفری، با بیان اینکه در پیگیری های بعدی از نهادهای نظامی نیز درخواست تجهیزات و نیروی انسانی شده، اظهار داشت: در صورت عدم امکان برپایی بیمارستان صحرایی، برای تجهیز و آماده سازی حداقل ۱۰۰ تخت بیمارستانی در مراکز تحت پوشش دانشگاه درخواست کمک شده است.

وی، ضمن ابراز نگرانی از وخیم شدن اوضاع بیماری در روزهای آتی و درخواست اقدام فوری برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی افزود: علیرغم اعلام تعطیلی شش روزه برای ادارات، کلیه پرسنل حوزه سلامت با وجود وضعیت بحرانی بیماری کرونا در این روزهای تعطیل در محل کار خود حضور دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

معاون‌ درمان دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از کادر حوزه سلامت، از مردم فهیم منطقه تقاضا کرد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و در این روزهای سخت کرونایی با درایت و به دور از اقدامات احساسی، از ابتلا خود و خانواده هایشان به این بیماری منحوس پیشگیری نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *